“Converse Club” provides services of efficient management of “Converse Bank” customers’ financial resources

24.09.2010 | 13:57 Home / News / News /

Yerevan/Mediamax/. “Converse Club” is meant to secure individual needs of “Converse Bank” customers by means of providing complex services on efficient management of financial resources.

Commenting on Mediamax’s request on the basic functions of “Converse Club”, Spokeswoman of “Converse Bank” Lusine Margaryan noted that per se “Converse Club” is an exclusive service of the bank, based on the principle of individual and comfortable customer service.

Customers of the bank, who register membership in “Converse Club”, are serviced in a separate hall. They use preferential tariff plans on all types of banking services. They are assigned a financial consultant, are provided a Visa Platinum card with the opportunity of 24-hour service.

Besides, all members of the Club are provided a membership card of international Priority Pass system, which secures entry and maintenance in VIP zones of over 600 Airports in 100 countries worldwide.

“Converse Club” was founded in spring, 2010, and as of today, it has about 50 members. Only individuals can become members of “Converse Club”. A compulsory condition for membership in the Club is registration of a large deposit in “Converse Bank” for the term of 6 or more months.

Views 14470
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Smartclick.ai
Quality Sign BW