Evocabank starts the year with tech innovation

05.02.2020 | 12:25 Home / News / Fintech /
#Evocabank #Robin
Customers can now meet Robin, the artificial intelligence-based (AI) robot in the Head office of Evocabank.

“Robin presents the bank’s news, learns the opinion of partners on the quality of bank services, takes selfies with visitors and sends these photos to their e-mail addresses, as well as talks with them about the weather.  

Owing to AI, Robin is continuously learning from humans to improve its communication skills,” the bank said.

“We have brought Robin to make our partners’ visit to Evocabank more joyful and interesting. The bank’s visitors are really excited to interact with Robin, make jokes and take selfies with him. As a matter of fact, Robin is the first and the only robot in the Armenian financial system,” said Irena Abgaryan, Marketing and PR specialist of Evocabank.

You can meet Robin in the Head office of Evocabank at 44/2 Hanrapetutyan Str.

As the first and the only bank in Armenia to operate in mobile-first format, Evocabank delivers fast, simple and innovative services and stands apart from others for active application of newest information technology,” the bank said.

The partner of Fintech section is 
Views 19361
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Smartclick.ai