“ArArAt” brand helped Pernod Ricard consolidate in the Russian spirit market

30.06.2008 | 15:33 Home / News / News /

Yerevan /Mediamax/. “ArArAt” brand helped Pernod Ricard consolidate in the Russian spirit market##.

Mediamax reports that, Head of Pernod Ricard Corporation Patrick Ricard said this in an interview to “Itogi” [“Results”] magazine.

“We have 15 strategic brands, but besides that, there are approximately three dozens of strong local brands, which allow us better consolidating in the market. For instance, if we did not purchase “ArArAt” brand once, our positions in the Russian market would not be the same, as they are today”, he stated.

Views 6357
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Smartclick.ai