Գործարկվել է «ԱրԱրԱտ»-ի նոր գովազդային արշավը

22.01.2013 | 12:32 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

TBWA\MOSCOW կրեատիվ գործակալությունը «Արարատ»-ի բրենդային խմբի հետ համատեղ գործարկել են «ԱրԱրԱտ. Զգացմունքները բացահայտող պահեր» գովազդային արշավը:

Արշավը կընդգրկի Ռուսաստանի, Ուկրաինայի եւ ԱՊՀ այլ երկրների շուկաները:

«Կյանքը չափվում է այն պահերով, երբ ձեր սիրտն ավելի արագ է զարկում», - այս գաղափարը ստեղծագործական հայեցակարգի հիմք է հանդիսացել:



«Շատ դժվար էր ընտրել այն պահերը, որոնք կարեւոր եւ հարազատ կլինեն ԱրԱրԱտ ցանցի բոլոր բրենդերի ` հինգ տարեկան ԱրԱրԱտի սիրահարների, տաս տարեկան ԱրԱրԱտ «Ախթամար»-ի երկրպագուների եւ քսան տարեկան ԱրԱրԱտ «Նաիրի»-ի իրական գնահատողների համար: Սակայն մենք կարողացանք շատ մարդկանց համար թանկ հիշողությունների մի շարք ընտրել», - նշել են ստեղծողները:



Լուսանկարահանումը իրականացվել է Մայքլ Ջեյմս Օ’Բրայանի կողմից (Michael James O’Brien), որը նկարահանել է Rolling Stone-ի, Financial Times-ի, The New York Times-ի համար:

Տեսահոլովակի նկարահանումը ղեկավարել է մալազիացի ռեժիսոր Հենրի Օօուն (Henry Ooi): 

 

Դիտում՝ 5778
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW