
Image by: IDBank

According to IDBank Chairman of the Management Board Mher Abrahamyan, the bank has decided to concede clients who, due to certain objective reasons, have overdue credits and have not applied for cancellation of penalties.
“For our customers, we are ready to concede the fines and penalties which were classified as unreliable until 31.05.2018 in case of conciliation with the bank or full repayment of the loan. Our clients have 6 months to apply to the bank and conclude a peace agreement,” said Mher Abrahamyan.
The bank also reminds that it announced a full cancellation of penalties on unreliable loans for individuals on July 3, 2018. As of the moment, the bank has already satisfied more than 1,200 applications for penalties cancellation in case of full repayment of loans or conciliation with the Bank, resulting in the total amount of penalties exceeding AMD 850 million.
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: