Անելիք Բանկի հաճախորդները կսպասարկվեն «մեկ պատուհանի» սկզբունքով

18.04.2014 | 16:25 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Անելիք Բանկի բոլոր մասնաճյուղերում հաճախորդների սպասարկումը կիրականացվի «մեկ պատուհանի» սկզբունքով, ինչը հնարավորություն կտա առավել բարձրացնելու սպասարկման որակը եւ մասնաճյուղերի աշխատանքը դարձնել ավելի արդյունավետ:

Ինչպես հայտնել են Բանկում, դրա շնորհիվ Անելիք Բանկի մասնաճյուղերում ավանդի, վարկի, բանկային քարտի ձեւակերպումը, դրամական փոխանցումները կամ կոմունալ վճարումները կարելի է կատարել` դիմելով Բանկի ընդամենը մեկ աշխատակցի:

«Սա հնարավորություն կտա բանկի հաճախորդներին խնայել իրենց ժամանակը, իսկ սպասարկվելը դարձնել առավել հաճելի: Արդյունքում մի քանի անգամ կավելանա հաճախորդների սպասարկման արագությունը եւ կբարձրանա մասնաճյուղերի աշխատանքի արդյունավետությունը»,- նշված է հաղորդագրության մեջ:

«Բանկային համակարգում եւ, ընդհանրապես, բիզնեսում շատ կարեւոր է սպասարկման արագությունը եւ հաճախորդի ժամանակի խնայումը: Այս նպատակով բանկն անցել է «մեկ պատուհանի» սկզբունքի, որի շնորհիվ հաճախորդներն այլեւս կարիք չունեն մեկ գործարքի համար տարբեր բաժիններ դիմել: «Մեկ պատուհանի» սկզբունքով են աշխատելու նաեւ առաջիկայում բացվող մեր մյուս մասնաճյուղերը»,- ասել է «Անելիք Բանկ» ՓԲԸ PR պատասխանատու Աստղիկ Մարտիրոսյանը:

Դիտում՝ 1876
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai