BSC. Հայաստանի ամեն մի գյուղ պետք է օգտագործի իր մրցակցային առավելությունը

03.02.2012 | 13:37 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան/Մեդիամաքս/. «Բի-Էս-Սի» Բիզնեսի Աջակցման Կենտրոն (BSC) թրեյնինգային ընկերության հիմնադիր տնօրեն Սամվել Գեւորգյանն այսօր կարծիք է հայտնել, որ Հայաստանում տարածքային համաչափ զարգացում ապահովելու համար ամեն բնակավայր պետք է օգտագործի իր պատմականորեն ձեւավորված մրցակցային առավելությունը:

Ինչպես հաղորդում է Մեդիամաքս-ը, Սամվել Գեւորգյանն ասել է, որ հատկապես Հայաստանի գյուղերում անհրաժեշտ է կիրառել լավագույն համաշխարհային փորձը եւ հանդես գալ այնպիսի ձեռնարկատիրական նախաձեռնություններով, որոնք կընդգծեն տվյալ բնակավայրի առանձնահատկությունը:

«Մի գյուղ հայտնի է՝ որպես որեւէ ականավոր մարդու ծննդավայր, մյուսը՝ որեւէ պատմամշակութային հուշարձանով եւ այլն», - ասել է Սամվել Գեւորգյանը, հավելելով, որ տրամաբանական կլիներ, եթե տեղի բնակիչները հանդես գային այնպիսի ձեռնարկատիրական առաջարկներով, որոնք կընդգծեին իրենց բնակավայրերի յուրահատկությունը՝ լինի դա հուշանվերների արտադրություն թե տուրիստական ծառայություններ:

Դիտում՝ 2167
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW