Ամիօ բանկը գործունեության 2 տարին ամփոփելու շրջանակում հրապարակում է հաճախորդների գոհունակության ցուցանիշը՝ CSI (Customer Satisfaction Index):CSI-ը թույլ է տալիս ոչ միայն գնահատել առանձին ծառայությունների արդյունավետությունը, այլեւ ձեւավորել ամբողջական պատկեր բանկի եւ հաճախորդի միջեւ հարաբերությունների մասին։Այս ցուցանիշը ձեւավորվում է մի քանի կարեւոր չափորոշչի հիման վրա՝ • սպասարկման որակ եւ արագություն,• գնային քաղաքականություն,• սպասելիքների իրականացում, եւ մի շարք այլ գործոններ։Ամիօ բանկի CSI ցուցանիշը տատանվում է 8.59-ից 8.62-ի միջակայքում (10 բալային համակարգ), ինչը վկայում է «բանկի ծառայությունների նկատմամբ հաճախորդների կայուն գոհունակության եւ վստահության մասին»։«Բանկի նպատակն է կառուցել երկարաժամկետ եւ կայուն հարաբերություններ իր հաճախորդների եւ հասարակության հետ։ Ուստի Ամիօն շնորհակալություն է հայտնում իր հաճախորդներին շարունակական հետադարձ կապի համար եւ հորդորում կիսվել բանկի ծառայությունների եւ սպասարկման հետ կապված իրենց մտահոգություններով եւ առաջարկներով»,- ասվում է բանկի հաղորդագրությունում:Բանկի սոցիալական էջերն են՝ Facebook, Instagram, LinkedIn։Բանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից։ Tweet Դիտում՝ 1443