Apple-ը դարձել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդը, մինչդեռ Amazon-ը, որը նախորդ տարի առաջատարի դիրքում էր, նահանջել է միանգամից չորրորդ հորիզոնական։Finmarket-ի փոխանցմամբ, այս մասին նշվում է Brand Finance Global 500 ամենամյա հետազոտության մեջ։Apple բրենդի արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 74%-ով՝ հասնելով $516,6 միլիարդի, իսկ Amazon բրենդն աճել է ընդամենը 3,2%-ով՝ մինչեւ $308,9 միլիարդ։Microsoft-ը չորրորդից բարձրացել է երկրորդ տեղ՝ գրանցելով գրեթե 78% աճ (մինչեւ $340,4 միլիարդ): Google-ը մնացել է երրորդ տեղում (աճ՝ 18,5%, մինչեւ $333,4 միլիարդ):Թոփ 500-ում ներառվել են 201 ամերիկյան բրենդներ, որոնց բաժին է հասնում ընդհանուր արժեքի կեսից ավելին, նշվում է զեկույցում։ Բացի ամերիկյան եւ չինական բրենդներից, լավագույն 30-ում ընդգրկված է միայն վեց ընկերություն՝ Samsung-ը, Deutsche Telekom-ը, Mercedes-Benz-ը, Toyota-ն, Shell-ը եւ Allianz-ը: Tweet Դիտում՝ 4724