Wildberries առցանց ռիթեյլերը հաճախորդների շուրջ 50%-ի համար ներկայացրել է ապրանքների վերադարձի անվճար տարբերակ: Այս մասին ՏԱՍՍ-ին հայտնել է Wildberries-ի մամուլի ծառայության ներկայացուցիչը։Ինչպես պարզաբանել են ընկերությունում, պատվերների գնման բարձր տոկոս ունեցող հաճախորդներից հետադարձի վճար չի գանձվի: Գանձման նպատակն է մեծացնել գնորդների պատասխանատվությունը պատվեր կատարելիս։ «Մենք ընդլայնել ենք հավատարմությունը մեր հաճախորդների ավելի քան 50%-ի համար եւ վերադարձի լոգիստիկ վճարներ չենք գանձում պատասխանատու գնորդներից», - նշել են Wildberries-ում:Վիճակագրության համաձայն՝ վերադարձի քաղաքականության փոփոխման շնորհիվ զգալիորեն նվազել է թերություն ունեցող ապրանքների դրույքաչափը։ «Մոտ մեկ տարի է, ինչ փորձարկում ենք պատասխանատու գնումների ծրագիրը եւ տեսնում ենք դրական արդյունքներ. մարդիկ սկսել են ավելի հաճախակի գիտակցված պատվերներ կատարել, 30%-ով նվազել են խնդիր ունեցող եւ անվճար ծառայությունների չարաշահման դեպքերը: Ապագայում ապրանքի վերադարձի պահումները, նաեւ հաճախորդների զեղչերը կլինեն դինամիկ՝ կախված սեզոնից, լոգիստիկ համակարգերի ծանրաբեռնվածությունից, անհատական գնումների պատմությունից, վերադարձվող ապրանքների քանակից»,- ասել են ընկերությունում:Wildberries-ի մամուլի ծառայությունից նաեւ տեղեկացրել են, որ նոր ուսումնական տարվան ընդառաջ, նախատեսվում է հատուկ ակցիայի շրջանակում մշտական հաճախորդների համար զեղչն ավելացնել, որը կգերազանցի ներկայիս 27%-ը։ Tweet Դիտում՝ 6265