Mastercard-ը հայտարարել է կառավարման ոլորտում մի շարք փոփոխությունների մասին, որոնց նպատակն է ընդլայնել ներկայությունը Արեւելյան Եվրոպայում, Մերձավոր Արեւելքում եւ Աֆրիկայում, ինչպես նաեւ շարունակել երկարաժամկետ աճն ու նորարարական զարգացումը, հաղորդում է «Ինտերֆաքս»-ը։Ընկերության տվյալներով, 2022թ․ հունվարի 1-ից ԱՊՀ երկրների եւ Թուրքիայի շուկաներով կզբաղվի նոր ստորաբաժանումը։«2022 թվականի հունվարի 1-ից Mastercard-ի վերջերս վերակազմակերպված տարածաշրջանը (Արեւելյան Եվրոպա, Մերձավոր Արեւելք եւ Աֆրիկա) կընդգրկի 210 շուկաներից 81-ը, որտեղ աշխատում է Mastercard-ը: Բացի Մերձավոր Արեւելքի եւ Աֆրիկայի շուկաներից, տարածաշրջանը կներառի նոր ստորաբաժանում, որը կանվանվի «Թուրքիա եւ ԱՊՀ» ու կներառի արագ զարգացող մի քանի շուկաներ, այդ թվում՝ Հայաստանը, Ադրբեջանը, Բելառուսը, Վրաստանը, Ղազախստանը, Մոլդովան, Թուրքիան եւ Ուկրաինան»,- ասված է հաղորդագրության մեջ։Նոր ստորաբաժանումը կղեկավարի Յասեմին Բեդիրը: Tweet Դիտում՝ 3017