Աշխատանքային գրքույկների թվայնացման ժամկետը երկարաձգվել է եւս երկու տարով։ Գործատուներն իրենց աշխատակիցների աշխատանքային գրքույկները Աշխատանքի եւ սոցիալական հարցերի նախարարության սոցիալական ապահովության ծառայություն պետք է ներկայացնեն հետեւյալ հերթականությամբ՝ • 1000 եւ ավելի աշխատող ունեցող գործատուները իրենց կոնտակտային անձի էլեկտրոնային փոստի հասցեին լիազոր մարմնի կողմից ուղարկված ծանուցումը ստանալուց հետո երեք ամսվա ընթացքում,• 300-ից 1000 աշխատող ունեցող գործատուները՝ վեց ամսվա ընթացքում,• 100-ից 300 աշխատող ունեցող գործատուները՝ ինը ամսվա ընթացքում,• 50-ից 100 աշխատող ունեցող գործատուները՝ տասներկու ամսվա ընթացքում,• մինչեւ 50 աշխատող ունեցող գործատուները՝ տասնհինգ ամսվա ընթացքում:Աշխատանքային գրքույկները ներկայացնելու պահանջը խախտած գործատուներին թվայնացումը կարող է պարտադրվել նաեւ դատական կարգով։ Ընդ որում, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ Ծառայության եւ գործատուի միջեւ ծագած իրավահարաբերությունները հանրային բնույթի են, ուստի, համապատասխան վեճի դեպքում այն պետք է քննվի ՀՀ վարչական դատավարության օրենսգրքով սահմանված կարգով: 2017թ. հունվարի 1-ից դադարեցվել է աշխատանքային գրքույկների կիրառությունը աշխատանքային հարաբերություններում, իսկ գործատուների համար սահմանվել է պարտավորություն՝իրենց մոտ վարվող աշխատանքային գրքույկները հանձնել լիազոր մարմին, այնուհետեւ՝ աշխատանքային գրքույկներում առկա տեղեկատվությունը պետական կենսաթոշակային համակարգի տվյալների շտեմարան ներառելուց հետո, դրանք վերադարձվում են աշխատողներին։Ի սկզբանե գործատուների կողմից գրքույկները ներկայացնելու օրենսդրական պարտավորությունը խախտելու համար վարչական պատասխանատվություն նախատեսված չի եղել։ Չունենալով որեւէ օրենսդրական լծակ՝ մինչ օրս մի շարք գործատուների կողմից չեն ներկայացվել աշխատողների աշխատանքային գրքույկները: Tweet Դիտում՝ 1211