Կորոնավիրուսի տարածման ազդեցությունը տնտեսության վրա դժվար է գնահատել այնպիսի ընդունված ցուցանիշներով, ինչպիսիք են զբաղվածության մակարդակը, գնաճը եւ ՀՆԱ-ն, քանի որ այս տվյալները հաճախ հայտնի են դառնում մեկ ամիս ուշացումով: Ինչպես գրում է RBC-ն, Bloomberg գործակալությունն առաջարկել է հինգ ցուցիչ, որոնք հնարավորություն են տալիս հետեւել, թե ինչպես են սպառողներն արձագանքում իրավիճակին, եւ ժամանակին ստանալ տվյալները: Առաջին հերթին, գործակալությունը նշում է հյուրանոցային ոլորտը: Երկրորդ ցուցիչը մանրածախ վաճառքներն են, երրորդը՝ կինոթատրոններոմ տոմսերի վաճառքների ծավալը, չորրորդը՝ թատրոնների ինդուստրիան:Վերջին ցուցիչը, որի մասին գրում է գործակալությունը՝ սպառողների վստահությունն է: Bloomberg-ի հաշվարկած՝ սպառողների վստահության ցուցիչը նվազում է վեցերրորդ շաբաթն անընդմեջ. դա ամենաերկար ժամանակահատվածն է 2015 թվականից ի վեր: Ամենաշատը սպառողների վարքի վրա ազդել է ֆոնդային բորսաների անկումը: Սակայն ստեղծված իրավիճակը դեռեւս չի առաջացրել «տնտեսական խուճապ», որը տեղի ունեցավ 2007-2009 թթ. ճգնաժամի ժամանակ, նշում է գործակալությունը: Tweet Դիտում՝ 3827