Ամփոփվել են ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի #երբշահումես մարքեթինգային արշավի արդյունքները

12.11.2018 | 16:06 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ #երբշահումես
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկն ամփոփել է MasterCard միջազգային վճարային համակարգի հետ համատեղ անցկացված #երբշահումես մարքեթինգային ակցիան:

Բանկում նշել են, որ խթանող մարքեթինգային արշավի նպատակն է բարձրացնել սպառողների իրազեկումն անկանխիկ վճարումների ֆունկցիոնալության եւ հարմարավետության մասին եւ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի MasterCard քարտերով անկանխիկ վճարումների ծավալի մեծացումը:

#երբշահումես ակցիան անցկացվել է 2018թ. հուլիսի 1-ից մինչեւ հոկտեմբերի 1-ը ներառյալ՝ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի MasterCard քարտապանների միջեւ:

Ակցիայի պայմանների համաձայն՝ 100 ամենաակտիվ MasterCard քարտապանները, որոնք արշավի ընթացքում կատարել են առավելագույն թվով անկանխիկ վճարումներ Հայաստանի եւ արտերկրի առեւտրա-սպասարկման կետերում եւ ինտերնետում, մասնակցել են կենցաղային տեխնիկայի ձեռքբերման 10 հավաստագրերի եւ գլխավոր մրցանակի՝ Renault Logan ավտոմեքենայի խաղարկությանը:

«Խաղարկությունն անցկացվել է ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի գլխամասային գրասենյակում՝ պատահականության սկզբունքով ընտրելով մասնակցին եւ հեռարձակվել է բանկի Facebook սոցիալական ցանցի ուղիղ եթերում: Խաղարկության արդյունքներով կենցաղային տեխնիկայի ձեռքբերման 10 սերտիֆիկատների հաղթողներն են՝ Էդգար Դավթյանը, Քրիստինե Գրիգորյանը, Արտակ Կարապետյանը, Խորեն Քերոբյանը, Սուրեն Մադոյանը, Արտյոմ Նիկողոսյանը, Իրինա Օհանյանը, Նարեկ Վանեսյանը, Հովհաննես Վարդանյանը եւ Անահիտ Զաքարյանը: Իսկ գլխավոր մրցանակ՝ Renault Logan մեքենայի երջանիկ հաղթողը դարձավ Արսեն Հակոբյանը»,- ասված է հաղորդագրությունում:
Դիտում՝ 5054
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW