Mastercard-ը հայտարարել է On-Demand Decisioning (ODD) գործիքի մեկնարկի մասին, որը ֆինանսական հաստատություններին ավելի մեծ վերահսկողություն կտա ավտորիզացիայի որոշումների նկատմամբ։ODD-ն թողարկողներին հնարավորություն է տալիս որոշում կայացնելու չափանիշներ սահմանել անմիջապես Mastercard ցանցում՝ օգնելով ապահովել, որ գործարքների արդյունքները համապատասխանեն ֆինանսական հաստատության սպառողների ներգրավվածության ռազմավարությանը։«Անվտանգությունը, ճկունությունը եւ հուսալիությունը ցանկացած թվային փոխազդեցության հիմնարար պահանջներ են, եւ ODD-ն հեղափոխական լուծում է ոլորտում որոշումների կայացման համար», - ասել է Mastercard-ի գործադիր փոխնախագահ Լաուրա Քեւեդոն։ «Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 9267