

The bank says such indicators are the result of Unibank’s policy, for which the development of the retail direction is a priority.
As the bank’s lending conditions improve and promo activities are launched, including lending as part of the “0%, 0%, 0% +”, the demand for consumer loans is growing.
“Our aim is to support clients who need money for education, medical and other services, or urgent expenses.
Thanks to fast and available banking products, people have the opportunity to solve the financial problems that have arisen or purchase the necessary goods in installments today, rather than postponing the fulfillment of their dreams for months or years. We are glad that more and more people are choosing Unibank as their financial assistant,” Gurgen Ghukasyan, Vice-Chairman of Executive board, Director of Retail Business and International Development, says.
It is noted that since the loans for smartphones, household, computer and other equipment are most in-demand, Unibank has significantly expanded its partner network.
“Currently, POS-loans can be issued in more than 1,300 partner stores of the bank. Thanks to the innovative technologies and artificial intelligence, customers have the opportunity to get a loan quickly and with a minimum package of documents.
AI allows to analyse the risks more effectively and score customers in a few seconds. In 2022, Unibank processed more than 500 000 applications using the automated system,” the bank said in a news release.
Last news
14.04.2025 | 13:54 Fintech
14.04.2025 | 11:51 News
11.04.2025 | 16:28 News
Nine key insights from the Doing Digital Forum 2025 on the future of money
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: