Երեւան/Մեդիամաքս/. Նախորդ ամսվա ընթացքում Մեդիամաքս ինտերնետ-հոլդինգի համախառն ամսական լսարանն աճել է 15 %-ով` կազմելով ավելիք քան 300 հազար այցելու: Այդ մասին վկայում են Google Analytics-ի տվյալները: Մեդիամաքս ինտերնետ-հոլդինգը ներառում է հետեւյալ նախագծերը`- Հայաստանի ազգային ավտոպորտալ www.Auto.am,- Ֆինանսական Հայաստան www.Banks.am,- Advanced Armenia www.Itel.am,- Armenian Celebrities & Entertaiment Guide www.Bravo.am: Մեդիամաքս ինտերնետ-հոլդինգի այցելուների 86%-ը Հայաստանից է, ինչը սեփական որակյալ քոնթենթի հետ մեկտեղ նպաստում է բոլոր նախագծերի մոնետիզացման հետեւողական աճին: «Մինչեւ տարեվերջ մենք նախատեսում ենք մեր լսարանի զգալի ընդլայնում, ինչը պայմանավորված է Հայաստանում ինտերնետի թափանցելիության աճով: Հաշվի առնելով դա` մենք ձեռնարկում ենք մի շարք քայլեր` ուղղված շուկայում Մեդիամաքս ինտերնետ-հոլդինգի դիրքերի ամրապնդմանը: Առաջիկա ամիսներին մենք նոր լուծումներ կառաջարկենք այցելուներին եւ գովազդատուներին»,- ասել է Մեդիամաքս-ի տնօրեն Արա Թադեւոսյանը: Tweet Դիտում՝ 12783