Երեւան /Մեդիամաքս/. Pernod Ricard Eastern Europe-ն Amsterdam Worldwide գործակալությանը հանձնարարել է վերադիրքավորել հայկական “ԱրԱրԱտ” կոնյակի ապրանքանիշը: Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությունը, վկայակոչելով “Վեդոմոստին”, Amsterdam Worldwide-ի գլխավոր տնօրեն Բրայան Էլլիոթն ասել է, որ “ԱրԱրԱտը” դիրքավորվելու է որպես լեգենդար ապրանքանիշ կոնյակների ու բրենդիներ իրական գնահատողների համար: Բրենդի նորացման առաջին արշավը մեկնարկելու է այս տարվա գարնանը: ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությունը նշում է, որ ամռանը լրանալու է Pernod Ricard խմբի կողմից Երեւանի կոնյակի գործարանի ձեռքբերման 10 տարին: Tweet Դիտում՝ 14364