Հայբիզնեսբանկը SatisfAI հաճախորդների փորձառության կառավարման հարթակի միջոցով առաջինը Հայաստանի բանկային համակարգում մեկնարկել է հաճախորդների գոհունակության հարցումներ՝ միջազգային հանրահայտ NPS մեթոդաբանությամբ։ «Կարեւորելով հաճախորդների դրական փորձառության շարունակական բարելավումը եւ շուկայում լավագույն ծառայությունների մատուցումը` բանկի ֆիզիկական անձ հաճախորդները ցանկացած մասնաճյուղում կատարված գործարքի ավարտից հետո այսուհետ կստանան SMS-հաղորդագրություն` բանկից ստացած տպավորությունը 0-ից 10 սանդղակով գնահատելու նպատակով»,- ասված է բանկի հաղորդագրությունում:Նշվում է, որ NPS հարցումը սպասարկման ոլորտում լայնորեն տարածված եւ ընդունված մեթոդաբանություն է, որն օգտագործվում է ընկերության հանդեպ հաճախորդների հավատարմության եւ բավարարվածության աստիճանը պարզելու համար: «Հասկանալով հաճախորդների տրամադրվածությունը` այն թույլ է տալիս բացահայտել բանկի գործելաոճի կամ վերջինիս մատուցած պրոդուկտների եւ ծառայությունների ուժեղ եւ թույլ կողմերը, բարելավման ենթակա ոլորտները, կատարել անհրաժեշտ փոփոխություններ՝ մատուցելով բարձրակարգ սպասարկում, հաճախորդների պահանջներին եւ կարիքներին համապատասխան ծառայություններ: Առաջիկայում բանկը նախատեսում է ընդլայնել հարցումների ուղարկման եղանակների շրջանակը` անցնելով թվային հարթակների. հարցումներն ուղարկվելու են նաեւ էլեկտրոնային փոստի եւ Մոբայլ բանկ հավելվածի միջոցով:Նման թափանցիկ հաղորդակցումը հաճախորդների հետ համահունչ է հաճախորդների սպասարկման ոլորտում գերազանց սպասարկում մատուցելու բանկի ռազմավարությանը: Լավագույն սպասարկման հանձնառությամբ մեր նպատակն է գերազանցել հաճախորդների սպասելիքները` տրամադրելով բացառիկ ծառայություններ»,- ասված է բանկի հաղորդագրությունը:Հայբիզնեսբանկը վերահսկվում է ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից: Tweet Դիտում՝ 14532