Porsche AG-ի պաշտոնական ներկայացուցիչ «Պորշե կենտրոն Երեւանը» հերթական մեծ ու հետաքրքիր միջոցառումն է իրականացրել՝ նվիրված Porsche-ի 75-ամյակին: Shéné-ում կազմակերպված երեկոյին ներկա է եղել 300 հյուր, որոնք Պորշե կենտրոնի հաճախորդներն են ու այս մեքենաների սիրահարները: Նրանց համար ելույթ են ունեցել Կարինա Առուստամյանը եւ The Band-ը:«Պորշե կենտրոն Երեւանը» Հայաստանում գործում է 2002 թվականից ու 21 տարի հպարտությամբ համարվում է Porsche ընտանիքի լիիրավ անդամը: Հիմնադրման օրվանից՝ 1948 թվականից, Porsche-ն երկար ճանապարհ է անցել, եւ միջոցառման ընթացքում ներկայացրել են նաեւ ընկերության հիմնադիր Ֆերդինանդ Պորշեի հնարամտությունն ու տեսլականը: Porsche-ն միշտ եղել է շքեղության, կատարողականության ու նորարարության հոմանիշ, այդ հատկությունները կիրառվում են Porsche-ի յուրաքանչյուր մոդելում: Լուսանկարը՝ Porsche Քանի որ երեկոն նվիրված էր երազանքների իրականացմանը, «Պորշե երազանքի ծառ»-ի վրա բոլոր ցանկացողները կախել են իրենց ամենանվիրական երազանքները: Մյուս գոտում էլ եղել է Porsche 911-ով արվեստի գործը. կտավը միջոցառման խորհրդանիշերից մեկն է, որն անհրաժեշտ էր ավարտին հասցնել։ Դրանում իրենց անմիջական մասնակցությունն են ունեցել ներկաները:Նրանց համար այդ նշանակալի իրադարձության շրջանակում ներկայացվել են ուշագրավ փաստեր Porsche-ի մասին, որոնք այդքան էլ հայտնի չեն: Պարզվում է՝ առաջին Porsche-ն ոչ թե ավտոմեքենա էր, այլ՝ տրակտոր: Իրականում առաջին դիզելային շարժիչով տրակտորը Porsche-ն նախագծել է 1937 թվականին ու այն մեծ հաջողություն է ունեցել Գերմանիայում:Porsche-ն ավտոսպորտում ավելի քան 30 հազար հաղթանակ է գրանցել: Le Mans-ից մինչեւ Daytona՝ Porsche-ն բազմիցս ապացուցել է, որ իր ճարտարագիտական մշակմամբ ու դիզայնով հավասարը չունի։ Լուսանկարը՝ Porsche Porsche-ի դիզայներական առանձնահատկությունը՝ շարժիչի տեղակայումը հետին հատվածում, առաջացել է անհրաժեշտությունից դրդված: Առաջին Porsche-ի՝ 356-ի շարժիչը հենց այդպես է տեղադրվել, քանի որ դիզայներները բավարար տեղ չեն նախատեսել առջեւի մասում: Քչերը գիտեն նաեւ, որ Porsche 911-ը պատմության ամենանշանավոր սպորտային մեքենաներից մեկն է, այն շարունակաբար արտադրվում է 1963 թվականից ի վեր, ու քիչ էր մնացել, որ օրիգինալ 911-ն անվանվեր 901:Ի դեպ, 1898 թվականին Ֆերդինանդ Պորշեն 23 տարեկանում նախագծել ու կառուցել է «Egger-Lohner C.2 Phaeton»-ը, որը հաճախ անվանում են «Porsche P1»: Այն էլեկտրական մեքենա էր, որը համարվում է առաջին հիբրիդ-էլեկտրական մեքենաներից մեկը։Իր բացառիկ կատարողականության շնորհիվ Porsche-ի էլեկտրական Taycan մոդելը վերաիմաստավորել է էլեկտրական ավտոմեքենայի հասկացությունը։ Այն կարող է հպարտանալ իր ամենահզոր տարբերակի տպավորիչ արագացմամբ՝ մինչեւ 100 կմ/ժ՝ ընդամենը 2,6 վայրկյանում: Taycan-ը կարելի է դասել աշխարհի ամենահայտնի սուպերքարերի շարքը: Հզորության ակնթարթային մատակարարումը՝ զուգորդված Porsche-ի հայտնի ինժեներական հմտության հետ, ապահովում է ոգեւորիչ ու հուզական պահերով լի վարորդական փորձ, որը նման չէ մյուսներին:Նորարարական տեխնոլոգիայով է մշակված ավտոմեքենայի լիցքավորումը: Taycan-ն օժտված է մինչեւ 800 Վոլտ լարում ապահովող լիցքավորման համակարգով, որը թույլ է տալիս մեքենան 5%- 80% լիցքավորել ընդամենը 22.5 րոպեում: Այս գերժամանակակից տեխնոլոգիան, զուգակցված բարձր հզորությամբ լիցքավորիչների հետ, Taycan-ին դարձնում են պրակտիկ ընտրություն ոչ միայն ամենօրյա, այլեւ հեռավոր ճանապարհորդությունների համար: Լուսանկարը՝ Porsche Taycan-ը վկայում է Porsche-ի կատարողականության ու շրջակա միջավայրի պահպանության համատեղմանը հավատարիմ մնալու մասին: Նրա նրբագեղ ու դինամիկ դիզայնը ներկայացնում են Porsche-ին բնորոշ ոճի կուլտային տարրերը՝ միաժամանակ օպտիմալացնելով աերոդինամիկ արդյունավետությունը: Շրջակա միջավայրի պահպանությունը հաշվի է առնված նաեւ ողջ արտադրական գործընթացում, որտեղ օգտագործվում են էկո-բարեպատեհ նյութեր ու արտադրության մեթոդներ: 2024 թվականից Porsche-ի էլեկտրական ավտոմեքենաների շարքին կմիանա նաեւ Macan-ը:Porsche-ն ապագային ոգեւորությամբ է նայում ու ցանկանում շարունակել ընդլայնել կատարողականության եւ նորարարության սահմանները։ Ընկերությունը հույս ունի, որ հետագա 75 տարվա ընթացքում էլ կշարունակի ուրախացնել իր հաճախորդներին:Porsche-ի նորություններին կարող եք հետեւել «Պորշե կենտրոն Երեւան»-ի կայքում եւ Facebook-ի եւ Instagram-ի պաշտոնական էջերում: Tweet Դիտում՝ 2559