Եվրոպայից ներմուծման հետ կապված բարդ իրավիճակի եւ Ռուսաստանից մի շարք արտասահմանյան ապրանքանիշերի դուրս գալու պատճառով ռուսաստանյան խոշոր ռիթեյլերները եւ առցանց հարթակները նոր ուղիներ են փնտրում տեսականին ընդլայնելու համար։Մասնավորապես, ինչպես գրում է «Կոմերսանտ»-ը, ռուսաստանյան Ozon առցանց ռիթեյլերը գրասենյակ է բացել Չինաստանում՝ իր հարթակում տեղացի գործարարների ապրանքների քանակն ավելացնելու նպատակով:Չինաստանում մարկետփլեյսի գրասենյակը կղեկավարի Սայմոն Հուանը, ով ունի անդրսահմանային առեւտրի եւ էլեկտրոնային բիզնեսի վարման փորձ ԱՄՆ-ում, Հնդկաստանում եւ Չինաստանում:Նա նշել է, որ մարկետփլեյսը նախատեսում է Չինաստանից ներգրավել ավելի քան 100 հազար վաճառողների եւ մինչեւ 2024 թվականը տասնապատկել ապրանքաշրջանառությունը երկրից։Ներկայումս Ozon Global-ն ունի ավելի քան 10 000 վաճառող: 2022 թվականի երրորդ եռամսյակում տարեկան կտրվածքով հարթակի շրջանառությունը քառապատկվել է։ Ինչպես նշել են ընկերությունում, այսօր Ozon Global-ում Չինաստանից պատվերների մասնաբաժինը հասնում է 90%-ի, իսկ գնորդները պատվիրում են հիմնականում էլեկտրոնիկա, մանր տեխնիկա եւ հագուստ:Ozon-ը միջազգային բիզնեսը զարգացնում է 2020 թվականից։ Ընկերության առանցքային ուղղություններից են Չինաստանը, Թուրքիան, Ղազախստանը, Բելառուսը, Հնդկաստանը, Կորեան, Իսրայելը, Մոլդովան եւ Թաիլանդը: 2021 թվականին Ozon-ը հիմնեց լոկալ մարկետփլեյս եւ սեփական լոգիստիկ ենթակառուցվածք Ղազախստանում եւ Բելառուսում: 2022 թվականին առցանց ռիթեյլերը ներկայացուցչություն բացեց նաեւ Թուրքիայում։ Tweet Դիտում՝ 4230