ԱՄՆ-ում առցանց վաճառքներն այս տարի կավելանան 11,7%-ով եւ կհասնեն $1.05 տրիլիոնի, կանխատեսում է ամերիկյան FTI Consulting խորհրդատվական ընկերությունը։Finmarket-ի փոխանցմամբ՝ խորհրդատվական ընկերությունն ավելի վաղ սպասում էր, որ $1 տրիլիոնի նշագիծը կհաղթահարվի միայն 2025 թվականին։Էլեկտրոնային առեւտրի ծավալները զգալիորեն աճել են COVID-19 համավարակի ժամանակ, եւ գնորդների կողմից առցանց գնումների սովորությունը, հավանաբար, կպահպանվի: Այնուամենայնիվ, գնաճային միջավայրը եւ այլ գործոններ ապագայում կարող են զսպող ազդեցություն ունենալ, կարծում են փորձագետները։«Վերջին 2 տարիներին առցանց վաճառքները պայմանավորված են եղել անհրաժեշտությամբ. կյանքի եւ աշխատանքային պայմաններից ելնելով՝ մարդիկ ստիպված են եղել գնումներ կատարել տանից, աճել է նաեւ նրանց դիսկրեցիոն եկամուտը: Սա ժամանակի ընթացքում կփոխվի»,- ասել է FTI-ի մանրածախ եւ սպառողական ապրանքների բաժնի ղեկավար Ջեյ Դի Վիչսերը:Նա նշել է, որ այս տարվա երկրորդ կիսամյակում գնաճային ճնշումը կհանգեցնի ծախսերի կրճատման, քանի որ այն «սթրեսի հիմնական աղբյուր կլինի սպառողների համար, ովքեր չգիտեն՝ որքան կտեւի այս իրավիճակը»:FTI-ը կանխատեսում է, որ առցանց վաճառքները ԱՄՆ-ում կհասնեն $2 տրիլիոնի 2030 թվականին: Tweet Դիտում՝ 4518