ՌԴ տրանսպորտի նախարարությունը մշակել է այսպես կոչված տաքսիների մասին օրինագծի նոր տարբերակը, որը տաքսի ընկերություններից պահանջում է «ավտոմատացված հեռահար հասանելիություն» ապահովել իրենց տեղեկատվական համակարգերին եւ տվյալներին ՌԴ անվտանգության դաշնային ծառայությանը (ԱԴԾ):RBC-ի փոխանցմամբ՝ խոսքը գնում է ագրեգատորների կամ սեփական հավելվածով տաքսի ծառայությունների այն տվյալների մասին, որոնք «օգտագործվում են ուղեւորատար տաքսիների պատվերներ ստանալու, պահպանելու, մշակելու եւ փոխանցելու համար»։ Մանրամասները՝ կոնկրետ որ տեղեկատվությանը եւ ինչու է անհրաժեշտ լինելու հասանելիություն տրամադրել ԱԴԾ-ին, օրինագծի տեքստում ներկայացված չեն:Բացի ԱԴԾ-ից, ուղեւորատար տաքսի ծառայությունները պետք է փոխանցեն փոխադրումների մասին տեղեկատվությունը, ներառյալ՝ տաքսու եւ վարորդի գտնվելու վայրը, Տարածաշրջանային նավիգացիոն եւ տեղեկատվական համակարգ (Ռուսաստանի մարզերում տրանսպորտային ենթակառուցվածքի կառավարման եւ մոնիթորինգի հարթակ):Օրինագծով առաջարկվում է նաեւ.- ուղեւորների եւ ուղեբեռի փոխադրման համար սահմանել նվազագույն սակագին,- սահմանափակել մարդատար տաքսիների թիվը յուրաքանչյուր տարածաշրջանի համար,- պարտավորել տեղադրել վարորդի ուշադրության եւ հոգնածության մոնիթորինգի սարքեր,- ներմուծել ագրեգատորների պատասխանատվությունը ուղեւորի կյանքին, առողջությանը կամ գույքին վնաս պատճառելու դեպքում, եթե վարորդը թույլտվություն չի ունեցել կամ այն չեղարկվել է։- ներդնել փոխադրողների, ուղեւորատար տաքսիների եւ պատվերով տաքսի ծառայությունների տարածաշրջանային ռեեստրներ,- պարտավորել ագրեգատորներին ներկայացուցչություններ բացել ներկայության մարզերում, պայմանագիր կնքել ինքնազբաղվածների հետ եւ այլն։ Tweet Դիտում՝ 3770