Ամեն տարի ամբողջ աշխարհում ծառահատման է ենթարկվում մոտ 120 միլլիոն ծառ։ EasyPay-ն առաջարկում է վերջ դնել Հայաստանում եւ ամբողջ աշխարհում տարածված այս «ավանդույթին»՝ սկիզբ դնելով այլընտրանքային Ամանորին։ «Ամանորյա հրաշքը ծառ կտրելու մեջ չէ»․ հենց այս գաղափարն է EasyPay ընկերության Ամանորի արշավի կիզակետում։ Ընկերությունն առաջարկում է տոնին ընդառաջ՝ եղեւնին կտրելու եւ օրեր անց դեն նետելու փոխարեն տնկել մեկը։ Մարքեթինգային արշավի շրջանակում դեկտեմբերի 1-ից մինչեւ դեկտեմբերի 31-ն ընկած ժամանակահատվածում՝ easywallet օնլայն դրամապանակի միջոցով QR-ով կատարված յուրաքանչյուր գնման դիմաց EasyPay-ը կտնկի մեկ ծառ։ EasyPay ընկերության մարքեթինգի ղեկավար Տիգրան Պարսեղյանը նշում է, որ նախաձեռնությունն ընկերության կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության կարեւոր մաս է կազմում։ Ավելին՝ դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում մի շարք խանութներ առաջարկելու են քեշբեքեր՝ կրկնապատկելով Ամանորի հրաշքը։ Արշավի ավարտից հետո ընկերությունը կներկայացնի հաշվետվություն՝ հայտնելով այն մասին, թե որտե՞ղ եւ որքա՞ն ծառ է տնկվել արշավի արդյունքում։ Tweet Դիտում՝ 7736