Հնդկաստանի պահուստային բանկը (RBI) արգելել է American Express (AmEx) վճարային համակարգին եւ պլաստիկ քարտեր թողարկող Diners Club ընկերությանը նոր հաճախորդներ ներգրավել երկրում, հաղորդում է Bloomchain.ru-ն՝ վկայակոչելով Bloomberg-ը:Ընկերությունները խախտել են կարգավորիչի կանոնները՝ կապված օգտատերերի անձնական տվյալների պահպանման հետ: 2018 թվականին Հնդկաստանի իշխանությունները որոշում կայացրեցին այն մասին, որ վճարային համակարգերը պետք է տեղական հաճախորդների բոլոր տվյալները պահեն երկրում տեղադրված սերվերների վրա: Այս պահանջը կատարելու համար ընկերություններին վեց ամիս ժամանակ տրվեց:Մայիսի 1-ից AmEx-ը եւ Diners Club-ը չեն կարողանա նոր օգտատերեր ներգրավել Հնդկաստանում: Սահմանափակումները չեն տարածվի ընկերությունների առկա հաճախորդների վրա: Ըստ The Economic Times-ի՝ 2021-ի փետրվարի դրությամբ AmEx-ը Հնդկաստանում ունեցել է 1,56 մլն բացված վարկային քարտ: Սա երկրորդ ցուցանիշն է արտասահմանյան վարկատուների շրջանում․ միայն Citibank-ն ունի ավելի բարձր ցուցանիշ:AmEx-ում հայտարարել են, որ ընկերությունը «երկխոսության մեջ է RBI-ի հետ» տվյալների պահպանման պահանջների վերաբերյալ: Վճարային համակարգը «հիասթափված է» կարգավորիչի որոշմամբ, սակայն համագործակցելու է վերջինիս հետ խնդիրը հնարավորինս արագ լուծելու համար:«Վերջին մի քանի ամիսների ընթացքում սա RBI-ի երկրորդ կոշտ միջոցն է ֆինանսական ոլորտի ներկայացուցիչների դեմ: Ավելի վաղ կարգավորիչն արգելեց Հնդկաստանում վարկային քարտերի ամենախոշոր թողարկող HDFC Bank-ին նոր հաճախորդներ ներգրավել վճարային ենթակառուցվածքի խափանումների պատճառով»,- գրում է պարբերականը: Tweet Դիտում՝ 1896