Հաճախորդների միջազգային օրը՝ «Հայփոստ»-ում

19.03.2021 | 16:46 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#«Հայփոստ» #Հաճախորդների միջազգային օր
«Հայփոստ» ընկերությունը միանում է Հաճախորդների միջազգային օրվան:

Հաճախորդների միջազգային օրվա առթիվ ընկերության ղեկավար անձնակազմի ավելի քան 130 աշխատակից այցելում են ողջ Հայաստանի տարածքում գտնվող 65-ից ավել փոստային բաժանմունք, շնորհավորում եւ շնորհակալություն հայտնում հաճախորդներին:

«Հայփոստ» ընկերության ղեկավար կազմի ներկայացուցիչներն օրվա խորհրդով զրուցում են հաճախորդների հետ, լսում վերջիններիս առաջարկները, ծանոթանում առկա խնդիրներին, առաջարկում են լուծումներ եւ սպասարկման բարելավման ուղիներ:  

«Հայփոստ»-ում տոնական մթնոլորտը նաեւ տարածվում է ֆիզիկական եւ իրավաբանական հաճախորդներին ուղարկվող շնորհավորական բազմաթիվ նամակների, կազմակերպության ամենալոյալ հաճախորդներին շնորհավորական զանգերի, ինչպես նաեւ կազմակերպության թվային բոլոր հարթակների միջոցով։



««Հայփոստ»-ն այս տարի առաջին անգամ նշում է Հաճախորդների միջազգային օրը: Հայփոստ Թիմի անունից շնորհավորում եմ մեր սիրելի հաճախորդներին օրվա կապակցությամբ եւ շնորհակալություն հայտնում, որ նրանք մեզ հետ են: «Հայփոստ»-ն առաջնորդվում է հաճախորդամետ նոր ռազմավարությունով, որով վստահեցնում ենք՝ անելու ենք առավելագույնը ծառայությունների եւ սպասարկման որակի բարելավման համար»,- նշել է «Հայփոստ» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Հայկ Կարապետյանը:    

«Անհերքելի փաստ է, որ հաճախորդի ճիշտ փորձառության հիման վրա կառավարվող ընկերությունները լավագույններն են աշխարհում՝ թե՛ հաճախորդների, թե՛ աշխատակիցների եւ թե՛ բաժնետերերի աչքերում։ Եվ այսօր արդեն նոր հաճախորդակենտրոն ռազմավարության շնորհիվ մենք վստահ քայլեր ենք անում՝ Հայփոստ»-ը դարձնելու հայկական շուկայի լավագույն ընկերություններից մեկը»,- ասել է «Հայփոստ»-ի Հաճախորդի ռազմավարության եւ փորձառության գծով գլխավոր տնօրենի խորհրդական եւ Հաճախորդի փորձառության տնօրեն Շուշանիկ Ղալթախչյանը:

«Միջոցառման նպատակն է հաճախորդների փորձառության բարելավումը, ինչպես նաեւ հաճախորդներից ստացված հետադարձ կապի հիման վրա «Հայփոստ»-ի կողմից մատուցվող ծառայությունների կատարելագործումը՝ մեր հաճախորդների համար ավելի հարմար եւ հասանելի դարձնելը, ինչն էլ կնպաստի  հաճախորդների գոհունակության մակարդակի բարձրացմանը»,- ասված է հաղորդագրության մեջ:
Դիտում՝ 3310
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai