«Ստարտափների զարգացումը կրիտիկական նշանակություն ունի Հայաստանի համար»

07.09.2020 | 10:46 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#Գեւորգ Պողոսյան #ստարտափներ #Կասպերսկի

«Կասպերսկի. Բիզնեսը նոր դարաշրջանում» նախագծի շրջանակում Global AM կազմակերպության եւ TCF ընկերության համահիմնադիր Գեւորգ Պողոսյանը նշել է, որ ստարտափների զարգացումը կրիտիկական նշանակություն ունի Հայաստանի համար, քանի որ դրանք արագ աճող այն ընկերություններն են, որոնք տեղական պրոդուկտներ եւ ծառայություններ են արտադրում՝ դրանք վաճառելով ամբողջ աշխարհով մեկ։

Նա տեղեկացրել է, որ Հայաստանում գործում են մեծ թվով ստարտափներ, եւ 2016-ից գործող Global AM-ն աջակցում է հայկական ստարտափների միջավայրի՝ էկոհամակարգի բացերը լրացնելու գործում։

«Ստարտափների էկոհամակարգը տաբեր միավորների, կազմակերպությունների համախումբն է եւ ներդաշնակ համագործակցությունը, որը ներառում է կրթական ծրագրերը, ինկուբատորները, աքսելերատորները, ներդրումային ընկերությունները, վենչուրային կապիտալիստներին, բիզնես հրեշտակներին, կառավարությունը՝ ի դեմս բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարության, համալսարանները, գիտահետազոտական կենտրոնները։ Մենք դիտարկում ենք, թե էկոհամակարգում ինչ բացեր կան, դրանք լրացնելու համար ինչ նախաձեռնություններ են անհրաժեշտ ու սկսում ենք այդ նախաձեռնությունները։ Դրանցից է մեր հիմնած բիզնես հրեշտակների ցանցը»,- նշել է Գեւորգ Պողոսյանը:

Նա պարզաբանել է, որ բիզնես հրեշտակները ֆիզիկական անձինք են, որոնք ստարտափների գաղափարների իրականացմանն աջակցում են փող, գիտելիք, փորձ ներդնելով, գործարար կապերը ծառայեցնելով։   

Գործարարի խոսքով՝ հավանականությունը, որ բիզնես հրեշտակը ստարտափի գաղափարը կյուրացնի ու առանց ստարտափի կիրականացնի, շատ փոքր է, որովհետեւ բիզնես հրեշտակներն իրենց բիզնեսներն ունեն եւ նրանց հետաքրքրում է իրենց ընտրած ստարտափի հաջող զարգացումը։

Անդրադառնալով 2016-ին հիմնադրված եւ այժմ աշխարհի քրաուդֆանդինգային-մարքեթինգային ընկերությունների առաջատար եռյակի մեջ մտնող TCF-ի (The Crowdfunding Formula) գործունեությանը, Գեւորգ Պողոսյանն ընդգծել է, որ ընկերությունը բանաձեւ է մշակել, որն օգնում է ցանկացած ֆիզիկական պրոդուկտի գաղափարի համար քրաուդֆանդինգի (գումարի հայթայթում) միջոցով առավելագույն գումարներ հայթայթել, դիմող ընկերություններին միջազգային դարձնել։

«Դա պետք է լինի սպառողների համար նախատեսված պրոդուկտ, որը հեշտացնում է սպառողի կյանքը: Քրաուդֆանդինգով գումարներ տրամադրող մարդիկ ցանկանում են, որ այդ պրոդուկտը նորարական լինի ու տարբերվի մնացած նման խնդիրներ լուծող պրոդուկտներից։ Երբ իրենք ստանում են այդ ֆիզիկական պրոդուկտը, նաեւ իրենց շրջապատում պատմում են, որ այդ պրոդուկտը իրականություն է դարձել նաեւ իրենց շնորհիվ»,- նշել է նա։

Միջոցների հայթայթման առումով TCF-ի աջակցությունն առաջինը ստացել է ինովացիոն դրամապանակ մշակած «Վոլտերմեն» հայկական ստարտափը, որի համար, Գեւորգ Պողոսյանի խոսքով, ընկերությունը շուրջ $3 մլն է հավաքագրել, եւ «Վոլտերմեն»-ն սկսել է հաջորդ պրոդուկտի նախագծումը։ Նա նկատել է, որ TCF-ի աջակցությունը ստացել են ընդամենը 2-3 հայկական ստարտափներ՝ հավելելով, որ Հայաստանում գործող ստարտափներն սկսել են հետաքրքիր առաջարկներ ներկայացնել, որոնցից են խելացի ուսապարկի եւ կոշիկի միջատակի (стелька) արտադրության ծրագրերը. միջատակը կոշիկը հագնողի քաշն է չափում՝ նրան հեռախոսի միջոցով ճաշացանկի (դիետայի) եւ շարժողական ակտիվության մասին խորհուրդներ տալով։

Անդրադառնալով ստարտափների պրոդուկտների համար Հայաստանում էլեկտրոնային բաղադրիչների արտադրության հնարավորությունների մասին հարցին՝ Գեւորգ Պողոսյանն ընդգծել է, թե չէր ցանկանա, որ Հայաստանը դառնա նման բաղադրիչներ արտադրող տերություն։

«Փոքր արտադրություններ արժե ունենալ 1000-2000 հատ նախատիպ, առաջին տարբերակներ շուկա հանելու համար։ Եվ ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարությունը հիմա դրա վրա աշխատում է. ունենք            «Ինժեներական քաղաք», ծրագրում են ստեղծել նաեւ «Արտադրական քաղաք»»,- տեղեկացրել է գործարարը։

Ինչ վերաբերում է Global AM-ում եւ TCF-ում կիբեռանվտանգության խնդիրների լուծմանը,  Գեւորգ Պողոսյանի խոսքով, TCF-ում ձեւավորվել է ինժեներական թիմ, որը լուծում է կիբեռսպառնալիքներից պաշտպանության հարցերը։

«Կիբեռանվտանգության ոլորտում մեր ամենամեծ հարցը տվյալների պաշտպանությունն է։ Մեր բոլոր նախագծերը մեծ ծավալի տեղեկատվություն են կուտակում, հաճախորդների մասին տվյալների շտեմարաններ են ձեւավորվում։ Ցանկացած տեխնոլոգիական կազմակերպություն մի առանձին ստորաբաժանում է պահում, որը համագործակցում է «Կասպերսկի»-ի նման կազմակերպությունների հետ, ինչպես նաեւ այդ ստորաբաժանումը ծրագրային ապահովում է մշակում եւ անվտանգության համակարգեր ներդնում»,- պարզաբանել է նա՝ հավելելով, որ երբ նախկինում 10-12 տարի կառավարել է «Իդրամ» վճարային համակարգը, որը ցանցահենների հիմնական թիրախներից էր, ինչպես նաեւ հետագայում համակարգից ոչ մի տվյալ չի արտահոսել։

Դիտում՝ 1819
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai