Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության (ԱՀԿ) հայաստանյան գրասենյակը ներկայացրել է համավարակի պայմաններում աշխատանքային հանդիպումներ կազմակերպելու կանոնները:Այսպես՝- Աշխատանքային հանդիպում կազմակերպելիս նախ փորձեք դա անել առցանց հարթակում։ Եթե հնարավոր չէ առցանց կազմակերպել, ապա փորձեք հնարավորինս քիչ մարդկանց հրավիրել դեմ առ դեմ հանդիպման։- Համոզվեք, որ հանդիպման վայրում առկա են անհրաժեշտ բոլոր պարագաները՝ ներառյալ թաց անձեռոցիկ եւ ախտահանող հեղուկ։- Մշտադիտարկեք վիրուսի տարածումը եւ ախտանշաններ ունեցող մարդկանց հորդորեք չմասնակցել հանդիպմանը։- Համոզվեք, որ հանդիպման կազմակերպիչները, մասնակիցները եւ բոլոր մատակարարները հայտնել են իրենց կոնտակտային տվյալները, որոնք վիրուսակրի բացահայտման դեպքում կփոխանցվեն համապատասխան մարմիններին։Հանդիպման ընթացքում- Հանդիպման ընթացքում ողջունեք իրար առանց ձեռքսեղմումների։- Հորդորեք մասնակիցներին պարբերաբար լվանալ կամ ախտահանել ձեռքերը։- Մասնակիցների աթոռները դասավորեք մեկ մետր հեռավորությունը պահպանելով։- Բացեք դռներն ու պատուհանները՝ ապահովելով սենյակի պատշաճ օդափոխությունը։Հանդիպումից հետո- Հանդիպումից հետո առնվազն մեկ ամիս պահպանեք մասնակիցների կոնտակտային տվյալները. վիրուսակրի հայտնաբերման դեպքում այս տեղեկատվությունը կօգնի պատկան մարմիններին։- Եթե մասնակիցներից որեւէ մեկի մոտ Covid-19 է ախտորոշվել, հանդիպման կազմակերպիչը պետք է այդ մասին տեղյակ պահի մյուս մասնակիցներին՝ խնդրելով նրանց առաջիկա 14 օրվա ընթացքում պարբերաբար (օրվա մեջ երկու անգամ) չափել իրենց ջերմությունն ու հետեւել ախտանշանների զարգացմանը։- Ախտանշաններ ի հայտ գալու դեպքում այդ մարդիկ պետք է ինքնամեկուսանան՝ նաեւ ընտանիքի անդամներից պահելով առնվազն մեկ մետր հեռավորություն։ Նրանք պետք է դիմեն բժշկական հաստատություն կամ պատասխանատու այլ մարմնի։«Աշխատավայրում հանդիպումների ժամանակ մասնակիցները կարող են վիրուսակիր լինել եւ չգիտակցելով վարակել մյուսներին։ Covid19-ով վարակված 5 մարդկանցից մեկը ստացիոնար բուժման կարիք է ունենում»,- հիշեցնում են ԱՀԿ հայաստանյան գրասենյակից: Tweet Դիտում՝ 1245