Ուզբեկստանի Կենտրոնական բանկի եւ առեւտրային բանկերի ներկայացուցիչներն այսօր եղել են IDBank-ի գլխամասային գրասենյակում, ծանոթացել բանկի գործունեությանը մանրածախ վարկավորման, նորարարությունների ներդրման ոլորտներում, ինչպես նաեւ մասնաճյուղերի աշխատանքի, «Հեռախոսազանգերի կենտրոն»-ի աշխատանքի կազմակերպման եւ այլ գործընթացներին։ Բանկում նշել են, որ այցի նպատակը ֆինանսական համակարգի հայաստանյան փորձն ուսումնասիրելն է։IDBank-ի Վարչության նախագահ Մհեր Աբրահամյանի խոսքով՝ Ուզբեկստանի բանկային համակարգի ներկայացուցիչներին հետաքրքրում է հայաստանյան փորձը, քանի որ ՀՀ բանկային համակարգն ամենազարգացածներից մեկն է տարածաշրջանում։«Որպես հայաստանյան բանկային համակարգում 30-ամյա պատմություն ունեցող՝ միաժամանակ հաջողությամբ ռեբրենդինգ իրականացրած բանկ, Ուզբեկստանի մեր գործընկերների համար մեծ հետաքրքրություն էր ներկայացնում IDBank-ի փորձը՝ հաշվի առնելով, որ բանկը ժամանակին համընթաց քայլելով՝ հաճախորդներին առաջարկում է ժամանակակից, նորարար պրոդուկտներ՝ միաժամանակ արդիականացնելով մասնաճյուղային ցանցն ու ապահովելով ավանդական սպասարկման բարձր մակարդակ»,- ասել է Մհեր Աբրահամյանը։ Ուզբեկստանի բանկային համակարգի ներկայացուցիչները, խոսելով այցի նպատակների մասին, շեշտել են իրենց հետաքրքրությունը մանրածախ ոլորտում, այցելել են նաեւ բանկի մասնաճյուղեր եւ հետեւել աշխատանքների կազմակերպմանը։ «Զարգացման ծրագրերի, ուղիների ու հեռանկարների, մանրածախ ոլորտում գրանցած հաջողությունների, մասնաճյուղային ցանցի արդիականացման ու նորացման մասին հյուրերին պատմել են պատասխանատուները։ Փորձի փոխանակումը երկուստեք արդյունավետ են համարել»,- ամփոփել են բանկում։ Tweet Դիտում՝ 10006