ՎՏԲ-Հայաստան Բանկն այսօր հրավիրել է լրագրողներին իր նոր Կոնտակտային կենտրոն եւ ներկայացրել «Վիդեո Բանկինգ» հեռահար ծառայությունը։ ««Վիդեո Բանկինգը» բացառիկ սպասարկում է, որը բանկի հաճախորդներին հնարավորություն է տալիս հեռահար եղանակով, այն է՝ բանկի աշխատակցի հետ Skype տեսազանգի միջոցով, իրականացնել բանկային գործառնություններ»,- նշել են բանկում: Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս Ծառայությունից օգտվելու համար հաճախորդը պետք է Skype տեսազանգի միջոցով զանգահարի բանկի Կոնտակտային կենտրոն երկուշաբթիից ուրբաթ 09:30-ից 17:30-ը, շաբաթ օրը՝ ժամը 10:00-14:00-ը, եւ անցնի նույնականացում, որից հետո կարող է ստանալ ցանկացած տեղեկատվություն՝ իր հաշիվների եւ գործող պայմանագրերի վերաբերյալ, ինչպես նաեւ կատարել հետեւյալ անկանխիկ գործարքները.- իրականացնել փոխանցումներ իր հաշիվների միջեւ,- իրականացնել ներբանկային եւ միջբանկային փոխանցումներ ՀՀ տարածքում, ինչպես նաեւ պետական բյուջե,- ուղարկել եւ ստանալ դրամական փոխանցումներ արտերկրից տարբեր համակարգերի եւ SWIFT փոխանցումների միջոցով,- անկանխիկ արտարժույթի փոխարկման գործարքներ իր հաշիվների միջեւ,- կոմունալ վճարումներ,- վարկերի մարում,- ավանդային հաշիվների բացում եւ համալրում,- SMS բանկինգ ծառայության ակտիվացում- քարտային, բանկային եւ խնայողական հաշիվների բացում:«Այս ծառայությունը կոտրում է ժամանակի ու տարածության արգելքը եւ ստեղծում ավելի ժամանակակից ու հարմարավետ հարթակ»,- նշել է ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Գլխավոր տնօրեն- Տնօրինության նախագահի տեղակալ Սոֆյա Մաճկալյանը։ Սոֆյա Մաճկալյանը Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս Նա տեղեկացրել է, որ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկն առաջիկայում պլանավորում է թողարկել եւս մեկ հեռահար սպասարկման գործիք՝ օնլայն տարբերակով վարկ ստանալու հնարավորություն, որը «նույնպես չափազանց պահանջված է բանկի հաճախորդների շրջանում»։«ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մշտապես զարգացնում է իր ծառայությունները եւ պրոդուկտները եւ ձգտում է նվաճել «Ապագայի բարձր տեխնոլոգիաների Բանկ» տիտղոսը»,- ամփոփել են բանկում: Tweet Դիտում՝ 7225