ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը բարձրտեխնոլոգիական նոր Կոնտակտային կենտրոն է բացել

13.03.2019 | 17:03 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ #Կոնտակտային կենտրոն
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը Գարեգին Նժդեհի 34 հասցեում տեղակայված «34» բիզնես կենտրոնում բացել է բարձրտեխնոլոգիական իր նոր Կոնտակտային կենտրոնը:

Բանկում նշել են, որ ամիսներ շարունակ իրականացվել են վերանորոգման աշխատանքներ Կոնտակտային կենտրոնի աշխատակիցների համար նախատեսված տարածքում. մանրակրկիտ ընտրվել են ինտերիերի գունային գամման, տեխնոլոգիական բաղադրիչները եւ հանգստի գոտու ձեւավորումը:

«Արդյունքում, բանկի Կոնտակտային կենտրոնը հագեցած է բոլոր անհրաժեշտ ժամանակակից սարքավորումներով եւ ձեւավորված է գունագեղ ամառային երանգներով: Աշխատակիցների համար նախատեսված է նաեւ հարմարավետ հանգստի գոտի, որտեղ օպերատորները կկարողանան հանգստանալ եւ վերականգնել ուժերը, ինչպես նաեւ տեղադրված են սպորտային մարզասարքեր եւ բազմաֆունկցիոնալ խոհանոց, որպեսզի աշխատակիցները հաճույք ստանան իրենց աշխատանքից»,- ասված է հաղորդագրությունում:

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Գլխավոր տնօրեն-Տնօրինության նախագահ Իվան Տելեգինը շնորհավորել է բոլոր աշխատակիցներին՝ նոր Կոնտակտային կենտրոնի բացման կապակցությամբ եւ վստահություն է հայտնել, որ բոլոր օպերատորները կստանան միայն դրական արձագանքներ եւ զանգեր, իսկ բոլոր խնդիրները կլուծվեն արագ եւ հեշտությամբ:

Բանկում հիշեցրել են, որ գոյության 8 տարիների ընթացքում Կոնտակտային կենտրոնն օգնություն եւ աջակցություն է ցուցաբերել հարյուր հազարավոր հաճախորդների եւ պատասխանել միլիոնավոր հարցերի։ Օրական զանգերի քանակը գերազանցում է 2 000-ը:

Կոնտակտային կենտրոնի նպատակն է՝

- որակյալ տեղեկատվական-հաղորդակցական աջակցության ապահովումը,
- առաջացած խնդիրների դեպքում օպերատիվ օգնության տրամադրումը,
- բանկի պրոդուկտների եւ ծառայությունների վերաբերյալ լիարժեք տեղեկատվության տրամադրումը,
- քարտային գործարքների մանրամասների պարզաբանումը,  
- պլաստիկ քարտերի բացումը,
- հեռակա սպասարկման տարբերակներով՝ գործարքների իրականացման օգնությունը,
- ցանկացած վարկային պրոդուկտի համար հայտադիմումների աջակցությունը
- դրամական փոխանցումների համակարգերով ստացված գումարների հաշվեգրում բանկի գործող քարտերին,
- հաճախորդի զանգի եւ նույնականացման հիման վրա «Մոբայլ բանկինգ» ծառայության միջոցով գործարքների իրականացում՝ հաճախորդների բոլոր հաշիվներով:

«Բանկի Կոնտակտային կենտրոնը հաճախորդների հետ աշխատում է հաղորդակցության 4 ուղղություններով՝

1. Հեռախոսազանգեր՝ 87-87 հեռախոսահամարով,
2. Skype եւ տեսազանգեր՝ պաշտոնական կայքի միջոցով,
3. customercare@vtb.am էլեկտրոնային հասցեով,
4. Ֆեյսբուք՝ առցանց խորհրդատվություն եւ պատասխաններ հաճախորդների հարցերին»,- ամփոփել են բանկում:
Դիտում՝ 10023
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW