Երեւան, 18 սեպտեմբերի /ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ/. Սեպտեմբերի վերջին “ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ”-ը կավարտի 2 ամիս առաջ սկսած ռեսթայլինգի ծրագիրը: Ինչպես ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ-ին հայտնել են “ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ”-ի մամլո ծառայությունում, ռեսթայլինգի ծրագրի շրջանակներում ստեղծվել է բանկի նոր խորհրդանիշ եւ ֆիրմային ոճ, մշակվել է նոր գովազդային քաղաքականություն: “Իմիջային փոփոխությունները պայմանավորված են այն նոր փուլով, որում գտնվում է բանկը”,- ասել են “ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ”-ի մամլո ծառայությունում: Այստեղ նշել են, որ “ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ”-ի նպատակն է իշխող տեղ զբաղեցնել Հայաստանի բանկային համակարգում եւ ֆինանսական շուկայում”: Մամլո ծառայությունում նշել են, որ “ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ”-ի առաջին անգամ Հայաստանում նախատեսում է անցկացնել բաժնետոմսերի առաջնային տեղաբաշխում (IPO), ակտիվ ընդլայնում է մասնաճյուղային ցանցն ու կապերը միջազգային ֆինանսական կառույցների հետ: ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ Tweet Դիտում՝ 6075