Երեւան, 6 հուլիսի /ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ/. 2006-2007 ֆինանսական տարում Երեւանի կոնյակի գործարանի (ԵԿԳ) վաճառքների աճը կազմել է 4%` հիմնականում Ուկրաինայի, Բելառուսի, Հայաստանի եւ Բալթյան երկրների շուկաների ընդլայման հաշվին: Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությունը, հուլիսի 5-ին Երեւանում հանդես գալով մամլո ասուլիսում, ԵԿԳ նախկին նախագահ եւ գլխավոր տնօրեն Էրվե Կարոֆֆը, որը նշանակվել է “Պերնո Ռիկար Արեւելյան Եվրոպա” ընկերության զարգացման եւ գործողությունների տնօրենի պաշտոնում, նշել է, որ ռուսական շուկայում “Արարատի” վաճառքների աճը սահմանափակ էր` 2006 թ. Ռուսաստանում նոր ակցիզային դրոշմանիշների ներդման հետ կապված խնդիրների պատճառով: “Պրեմիում” եւ “Սուպեր պրեմիում” հատվածներում բոլոր շուկաներում “Արարատի” վաճառքների աճը կազմել է համապատասխանաբար 8 եւ 14%: “Այս երկու հատվածները կազմում են ԵԿԳ ողջ վաճառքների ընդհանուր թվի 32%-ը, եւ դա լիովին համապատասխանում է պրեմիումիազիցման գլոբալ ռազմավարությանը, որի սկզիբը դրվել էր 2005 թ. գարնանը”,- ասել է Էրվե Կարոֆֆը: Պատասխանելով ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ-ի հարցին, Էրվե Կարոֆֆը նշել է, որ ԵԿԳ շարունակում է ուսումնասիրել “Դվին” կոնյանի վերագործարկման հարցը, որը փոքր քանակներով կվաճառվի “Ուլտրա պրեմիում” հատվածում: Բացի ավանդական շուկաներից, ԵԿԳ սկսել է արտահանել իր արտադրանքը ԱՄՆ, Լեհաստան, ասիական շուկան (Վիետնամ, Սինգապուր): ԵԿԳ գրանցել է վաճառքների աճ Գերմանիայում, պատարստվում է դուրս գալ ֆրանսիական շուկա, որտեղ բնակվում է հայկական մեծ համայնք եւ շատ են ծագումով ռուսներն ու ուկրաինացիները: Հաշվետու ժամանակահատվածում վաճառքների աճը Հայաստանում կազմել է 7%: “Պրեմիում” եւ “Սուպեր պրեմիում” հատվածներում աճը Հայաստանում կազմել է համապատասխանաբար 15 եւ 14%: 2006-2007 թթ. Հայաստանում գրանցվել է Pernod Ricard-ի առանցքային ապրանքանիշների վաճառքների զգալի աճ. Chivas Regal (+70%), Beefeater (+47%), Jameson (+120%), Havana Club (+70%), Olmeca (+100%): ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ Tweet Դիտում՝ 8857