ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի տեղեկատվական կենտրոնը համագործակցում է հաճախորդների հետ՝ տրամադրելով տեղեկատվություն բանկի գործունեության, առաջարկվող պրոդուկտների եւ ծառայությունների մասին: «Բանկի տեղեկատվական կենտրոնն օրական սպասարկում է միջինում 3000 մուտքային եւ ելքային զանգ: Բիզնեսի տարբեր ուղղություններով այդ քանակության զանգերի սպասարկումն անհնար կլիներ առանց պրոֆեսիոնալ թիմի»,- ասված է բանկի տարածած հաղորդագրությունում:Տեղեկատվական կենտրոնի որոշ ծառայություններ տրամարվում են շուրջօրյա, մասնավորապես՝ քարտապանները 24 ժամ կարող են ստանալ իրենց քարտային հաշիվների հաշվեկշիռների կամ քարտերի սպասարկմանը վերաբերվող տեղեկատվություն՝ զանգահարելով 010 560708 հեռախոսահամարին:ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի տեղեկատվական կենտրոնն իրականացնում է նաեւ գործարքային սպասարկում.- Բոլոր դրամական փոխանցումների համակարգերի միջոցով ստացված գումարների հաշվեգրում բանկի գործող քարտերին,- Գործարքների իրականացում հաճախորդների բոլոր այն հաշիվների հետ, որոնք միացված են «Հեռախոս բանկինգ» ծառայությանը՝ հաճախորդի զանգի եւ համապատասխան նույնականացման գործընթաց անցնելու հիման վրա, - Պլաստիկ քարտերի բացում:Բանկում հայտնել են, որ տեղեկատվական կենտրոնը համագործակցում է հաճախորդների հետ հաղորդակցման 5 ուղիներով.- Հեռախոսազանգեր,- Skype՝ նամակներ եւ տեսազանգեր,- Էլեկտրոնային փոստ,- Զանգեր 010 560708 հեռախոսահամարին եւ քարտերի հաշվեկշռի մասին ավտոմատ տեղեկատվություն, - Ֆեյսբուք (օնլայն խորհրդատվություն եւ պատասխաններ հաճախորդների հարցերին):«Տեղեկատվական կենտրոնի մեր հեռախոսավարները պրոֆեսիոնալ եւ գրագետ կպատասխանեն հաճախորդներին իրենց նախընտրած՝ հայերեն կամ ռուսերեն լեզվով՝ տրամադրելով որակյալ օգնություն հնչեցված հարցի վերաբերյալ»,- ընդգծել են բանկում:ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի տեղեկատվական կենտրոն կարելի է զանգահարել 87-87 հեռախոսահամարով: Հեռախոսավարներն աշխատում են երկուշաբթիից ուրբաթ՝ ժամը 09:00-20:00-ը, շաբաթ օրը՝ ժամը 10:00-17:00-ը: Բջջային հեռախոսահամարից զանգը վճարովի է, քաղաքային համարից՝ անվճար: Tweet Դիտում՝ 14895