Վերակառուցման եւ զարգացման եվրոպական բանկի (ՎԶԵԲ) ՓՄՁ-ների ֆինանսավորման ու զարգացման խումբը 2003 թվականից Հայաստանում գործունեություն ծավալող փոքր բիզնեսների համար իրականացնում է խորհրդատվական բազմաբնույթ ծրագրեր: Մինչ օրս իրականացվել է շուկայի զարգացման ու խորհրդատվական ավելի քան 1 200 ծրագիր դոնորների կողմից շուրջ 11 մլն եվրո ֆինանսավորման շրջանակներում: ՎԶԵԲ-ի Խորհրդատվություն փոքր բիզնեսներին Հայաստանում ծրագրի 2016թ. հաջողված նախագծերից է ՀՀ Արարատի մարզում եւ Երեւան քաղաքում գործունեություն ծավալող «Բամա Գրուպ» ՍՊԸ-ին մարքեթինգային առաջխաղացման ռազմավարություն մշակելու եւ վերաբրենդավորման խորհրդատվական աջակցությունը: «Բամա Գրուպ» ընկերությունը տեղական ՓՄՁ է, որը հիմնադրվել է 2013 թվականին որպես կապիտալ շինարարություն իրականացնող ընկերություն, իսկ այժմ, ընդլայնելով իր գործունեությունը, ընկերությունը ներկայանում է երեք բիզնես ուղղություններով: Առաջինը լիցենզավորված կապիտալ շինարարությունն է (ընդհանուր շրջանառության 43%-ը). շինարարական նախագծերի իրականացումը հիմնված է ինչպես անհատական պատվերների, այնպես էլ պետական գնումների վրա հիմնանորոգման եւ ընթացիկ նորոգման ծառայությունների մատուցմամբ: Երկրորդը մետաղապլաստե դռների եւ եվրոպատուհանների արտադրությունն է (ընդհանուրշրջանառության 32%-ը) եւ երրորդը՝ բրենդավորված անձեռոցիկների արտադրությունը (ընդհանուրշրջանառության 25%-ը): Ընկերության հաճախորդների եւ պատվիրատուների շարքում են ՀՀ տարբեր մարզերի կազմակերպություններ, պետական կառույցներ, հյուրանոցներ, ռեստորաններ, սրճարաններ (HoReCa) եւ անհատ սպառողներ: Բիզնես ուղղությունների ընդլայնմանը զուգահեռ «Բամա Գրուպ» ընկերությունը կանգնեց մի շարք մարտահրավերների առջեւ՝ շուկայում դիրքավորման եւ առաջարկվող ապրանքներն ու ծառայությունները խթանելու տեսանկյունից:ՎԶԵԲ Հայաստանում ՓՄՁ-ների ֆինանսավորման ու զարգացման Խումբը աջակցեց «Բամա Գրուպ» ընկերությանը ստանալ անհրաժեշտ մարքեթինգային խորհրդատվություն տեղական առաջատար խորհրդատվական ընկերության կողմից: Խորհրդատուն՝- իրականացրեց շուկայի համալիր ուսումնասիրություն,- մշակեց մարքեթինգային առաջխաղացման, բրենդի կառավարման եւ հաղորդակցությունների ռազմավարություն,- մշակեց կորպորատիվ ոճ եւ բրենդային ինքնության հայեցակարգ՝ ամբողջական բրենդբուք,- մշակեց եւ զարգացրեց ընկերության կորպորատիվ կայք էջը:Բրենդային նոր հայեցակարգի եւ առաջխաղացման գործիքների ամբողջական փաթեթի շնորհիվ ընկերությունը բրենդի ճանաչելիության եւ ծառայությունների վերաբերյալ թիրախային սպառողական խմբերի շրջանում իրազեկվածության աճ գրանցեց: «Բամա Գրուպ» ընկերությունն իր ծառայությունները շուկայում դիրքավորելու եւ ավելի պրոֆեսիոնալ ներկայանալու արդյունքում ավելացրեց շրջանառությունը (+40%), հաճախորդների թիվը (+40%) եւ տենդերները (+60%): Ընկերությունը նաեւ զգալիորեն բարելավեց շուկայում իր ներկայացվածությունը եւ դիրքը՝ գրանցելով նախագծերի քանակի ու գործընկերների հետ հաղորդակցությունների ճկունության աճ: Tweet Դիտում՝ 14334