Նոյեմբերի 20-25-ն անցկացվում է Երեւանի արտաքին գովազդի առաջին փառատոնը:Այս մասին լրագրողների հետ հանդիպմանն այսօր հայտնել է Երեւանի քաղաքապետարանի արտաքին ձեւավորման եւ գովազդի վարչության պետ Արազ Բաղդասարյանը: «Փառատոնի առաջնային նպատակը հայկական շուկայում գովազդային դաշտի միջազգային չափանիշներին համապատասխան զարգացումն է: Կարեւոր նպատակներից է նաեւ գովազդային ոլորտի մասնագետներին, նաեւ ուսանողներին խթանելը: Մի քիչ հեռահար նպատակ է նաեւ հայրենական արտադրության գովազդային նմուշները միջազգային շուկայում ներկայացնելը»,- նշել է Արազ Բաղդասարյանը:Փառատոնի շրջանակում Երեւան են ժամանել ոլորտի առաջատար մասնագետները արտերկրից, այդ թվում՝ DDB, BBDO, Saatchi&Saatchi, Zeno Group եւ մի շարք այլ գործակալությունների արտ տնօրենները:Փառատոնի արդյունքում հայկական գովազդի լավագույն նմուշները կպարգեւատրվեն ժյուրիի կողմից՝ համապատասխան անվանակարգերում: Փառատոնի շրջանակում տեղի կունենան նաեւ մի շարք կոնֆերանսներ եւ վարպետության դասեր:«Մաքսիմալ օբյեկտիվ լինելու համար հեղինակավոր մասնագետները կգնահատեն հայրենական արտադրանքի նմուշները ու մրցանակներ կհանձնեն լավագույններին: Կոնֆերանսի ընթացքում հայկական առաջատար կազմակերպություններն ու գովազդային ոլորտի պատասխանատուները միջազգային գործընկերների հետ համատեղ կփորձեն քննարկեն ոլորտին վերաբերվող հարցերն ու խնդիրները՝ փորձի փոխանակման միջոցով լավագույն արդյունքի ու լուծումների հասնելու համար: Բացի այդ, Երեւանի քաղաքապետարանը փորձելու է աջակցել ուսանողներին պրակտիկա անցնել հայկական առաջատար կազմակերպություններում»,- նշել է Արազ Բաղդասարյանը:Պատասխանելով Մեդիամաքսի հարցին, թե որքանով փառատոնի անցկացման արդյունքները տեսանելի ու զգալի կլինեն երեւանցիների համար, Արազ Բաղդասարյանը նշել է.«Գովազդի ոլորտը զարգանում է մասնագետների շնորհիվ: Երեւանցին կզգա փոփոխություն՝ տեսնելով գեղեցիկ գովազդներ քաղաքում: Իհարկե, այդ ամենը միանգամից չի լինում, վարդագույն ակնոցներով այս ամենին չենք նայում: Բայց այս ամենը խթանում է ոլորտի զարգացումը: Օրինակ՝ կոնֆերանսների ընթացքում, բացի գովազդային կազմակերպությունների մասնագիտական գործունեությունից քննարկվելու են այնպիսի հարցեր, ինչպիսին են շենք-շինությունների վրա տեղադրված գովազդների լուծման տարբերակներն ու համապատասխանելիությունը: Դրանց լուծումները կզգան նաեւ մեր քաղաքացիները»:Փառատոնն իրականացվում է քաղաքապետարանի կողմից, սակայն Արազ Բաղդասարյանի պնդմամբ՝ Երեւանի բյուջեից որեւէ գումար չի ծախսվել:Փառատոնի օրակարգին կարելի է ծանոթանալ այստեղ: Բոլոր միջոցառումների մուտքն անվճար է: Tweet Դիտում՝ 1868