Բանկային համակարգում IT-տեխնոլոգիաների թափանցելիության մակարդակը բարձրանում է

07.10.2009 | 13:59 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Հոդվածներ /

“ԼՍՈՖՏ” ընկերության տնօրեն Լարիսա Լալայանի հարցազրույցը Մեդիամաքս գործակալությանը եւ Banks.am ու Itel.am կայքերին

“ԼՍՈՖՏ” ընկերությունը հիմնադրվել է 1995 թվականին, մասնագիտացած է ֆինանսական համակարգի համար ծրագրային ապահովման մշակման և սպասարկման գործում` շուկայի մասնակիցներին առաջարկելով համալիր լուծումներ տարբեր ուղղություններով: Ընկերությունը հանդիսանում է նաեւ Oracle ընկերության պաշտոնական գործընկերը Հայաստանում:

2000թ. “ԼՍՈՖՏ” ընկերությունը արժանացել է  Gold Star Award for Quality  մրցանակի  Business Initiative Directions (BID)-ի կողմից:  2008թ. հոկտեմբերին ընկերությանը շնորհվել է Որակի կառավարման համակարգի (ՈԿՀ) ISO 9001:2000 միջազգային ստանդարտի պահանջներին համապատասխանության վկայագիր:

- Իրենց մրցակցային առավելությունների թվում բանկերը սկսել են կարեւոր տեղ հատկացնել նոր տեխնոլոգիաների ներդրմանը: Ինչպիսի՞ լուծումներ է առաջարկում “ԼՍՈՖՏ”-ը բանկային համակարգին:

- Բանկային համակարգում նորագույն IT-տեխնոլոգիաների թափանցելիության մակարդակը մեծանում է բանկերի ֆունկցիոնալ հնարավորությունների ընդլայնմանը, մատուցվող ծառայությունների որակի բարձրացմանը եւ, միաժամանակ, աշխատանքային գործընթացները օպտիմիզացնելու ձգտմանը զուգահեռ: Եվ այդ իմաստով, բանկի IT-բաղադրիչը պետք է հուսալի հիմք հանդիսանա բոլոր բիզնես-գործընթացների համար:

Մեր ընկերության գործունեության հիմնական ուղղությունն է մշակել եւ ներդնել ծրագրային ապրանքատեսակներ, որոնք ուղղված են ֆինանսական կազմակերպությունների գործունեության ավտոմատացմանը: Առեւտրային բանկերի մասով վերջին երկու տարիների ընթացքում մեր կողմից մշակվել եւ ներդրվել է LSBank Ավտոմատացված բանկային համակարգը (ԱԲՀ), որն աշխատում է on-line ռեժիմում: Դա սկզբունքորեն նոր մոտեցում է, որը թույլ է տալիս որակապես նոր մակարդակի հասցնել բանկերի աշխատանքը:

Համակարգն ուղղված է բանկի աշխատանքի կենտրոնացմանը, բոլոր աշխատանքային գործընթացների արդյունավետության եւ վերահսկելիության բարձրացմանը: Բացի այդ, LSBank-ի ներդրման շնորհիվ ապահովվում է տվյալների մշակման առավելագույն օպերատիվությունը, օրական մեծ քանակությամբ հաճախորդներ սպասարկելու հնարավորությունը, որոնք հնարավորություն են ստանում ծառայություններից օգտվել բանկի ցանկացած մասնաճյուղում, անկախ այն բանից, թե մասնաճյուղերից որում են իրենք գրանցված:

LSBank համալիր ԱԲՀ-ը կառուցված է միասնական հաշվապահական առանցքի շուրջ եւ ներառում է Կենտրոնական բանկի եւ առեւտրային բանկերի աշխատանքի բոլոր հիմնական ուղղությունները: Միեւնույն ժամանակ, նախատեսված է կոնկրետ հաճախորդի պահանջներին համակարգը հարմարեցնելու հնարավորություն:

Մենք արդեն ավարտել ենք ծրագրի on-line տարբերակի ներդրումը մեր ամենախոշոր հաճախորդներից երկուսի մոտ` “ՎՏԲ- Հայաստանում բանկ”-ում եւ “Յունիբանկ”-ում եւ պատրաստվում ենք ներդնել այն “Արցախբանկ”-ում եւ “Անելիք բանկ”-ում:

Մեր ընկերության կողմից մշակվել են նաեւ ապրանքատեսակներ հեռահար բանկային սպասարկման ոլորտում` մասնավորապես “Բանկ-Հաճախորդ”, “Հեռախոս-Հաճախորդ”, SMS-Բանկինգ համակարգերը:

Հարցազրույցի շարունակությունը կարդացեք այստեղ:

Դիտում՝ 21282
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai