Mastercard-ը գործարկում է Smart Subscriptions լուծումը, որը հեշտ ինտեգրվում է սպառողների բանկային հավելվածներին:Smart Subscriptions դուրս է գալիս կառավարման հիմնական գործառույթների սահմաններից եւ առաջարկում լրացուցիչ հնարավորություններ՝ ծախսերի անհատականացված վերլուծություն, ծախսերի դասակարգում, անհատականացված առաջարկներ եւ այլն: Օգտագործելով Mastercard Subscriptions Control լուծումը՝ Smart Subscriptions-ը սպառողներին թույլ է տալիս հեշտությամբ չեղարկել, դադարեցնել եւ թարմացնել բաժանորդագրությունները:Mastercard-ի հարցման համաձայն՝ սպառողների շրջանում մեծ հետաքրքրություն կա այն գործիքների նկատմամբ, որոնք ավելի դյուրին են դարձնում բաժանորդագրությունների կառավարումը:Ներկայում Smart Subscriptions-ը փորձարկում է անցնում ԱՄՆ-ում: Ակնկալվում է, որ այս տարվա ընթացքում այն կներկայացվի նաեւ նոր շուկաներում: «Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 10291