Canadian Imperial Bank of Commerce-ը (CIBC) հայտարարել է թվային նույնականացման նոր տարբերակի գործարկման մասին, որը Կանադայում պոտենցիալ հաճախորդներին հնարավորություն է տալիս րոպեների ընթացքում ստուգել իրենց ինքնությունն՝ առանց բանկ այցելելու կամ հաճախորդների սպասարկման ներկայացուցիչների հետ առնչվելու՝ համացանցում նոր հաշիվներ բացելու համար:Օգտագործելով մեքենայական ուսուցման ալգորիթմները՝ թվային նույնականացման տեխնոլոգիան առաջարկում է նոր հաճախորդների արագ, հեշտ եւ անվտանգ միացում CIBC-ի կայքի կամ բջջային բանկային հավելվածի միջոցով:«Մենք գիտենք, որ մեր ներկա եւ պոտենցիալ հաճախորդները փնտրում են նորարարական եւ հարմարավետ բանկային ծառայություններ, իսկ թվային նույնականացումը նորարարությունների ներդրման եւս մեկ միջոց է մեր հաճախորդների փոփոխվող կարիքները բավարարելու համար»,- ասել է CIBC-ի թվային բանկինգի գծով փոխնախագահ Դեյվիդ Աթարդը:Թվային նույնականացումը հասանելի է այն հաճախորդներին, ովքեր լրացնում են առցանց հայտն ընթացիկ եւ խնայողական հաշիվների, վարկային գծի կամ վարկային քարտի համար: Թվային նույնականացման առավելություններից օգտվելու համար հաճախորդը պետք է.- հայտը ներկայացնելու ընթացքում բջջային հավելվածում կամ CIBC-ի կայքում ընտրի թվային նույնականացման տարբերակը,- լուսանկարի պետական նմուշի անձը հաստատող փաստաթուղթը (անձնագիր կամ վարորդական իրավունք),- անի սելֆի։Այնուհետեւ անվտանգ տեխնոլոգիայի օգնությամբ այս պատկերները ստուգվում են առցանց՝ հաշվի բացման կամ բանկային պրոդուկտի ստացման համար հայտը ներկայացնելու գործընթացի շրջանակում: Հաճախորդները կարող են ամբողջ գործընթացն ավարտել հաշված րոպեների ընթացքում:«Թվային նույնականացումը եւս մեկ միջոց է, որի օգնությամբ մենք կառուցում ենք ապագայի բանկը՝ օգնելով մեր հաճախորդներին աշխատել մեզ հետ ցանկացած վայրում, ցանկացած ժամանակ եւ իրենց նախընտրած միջոցով»,- հավելել է Աթթարդը:CIBC-ն առաջատար ֆինանսական հաստատություն է Հյուսիսային Ամերիկայում, որը սպասարկում է շուրջ 10 միլիոն հաճախորդ՝ ֆիզիկական անձանց, բիզնեսի եւ պետական հատվածի ներկայացուցիչներին:«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 6525