Ռուսաստանի էլեկտրոնային փողերի եւ դրամական փոխանցումների շուկայի մասնակիցների ասոցիացիան՝ կորոնավիրուսի տարածումը նվազեցնելու համար առաջարկում է բանկերի նոր հաճախորդներին նույնականացնել տեսակապի միջոցով: Ինչպես հաղորդում է RBC-ն, համապատասխան առաջարկով նամակն ուղարկվել է Ռուսաստանի ԿԲ եւ կառավարություն։Ասոցիացիայի անդամներից են WebMoney-ն, QIWI-ն, PayPal-ը, «Яндекс.Деньги»-ն եւ այլք:Նամակի հեղինակների կարծիքով՝ տեսանույնականացումն անհրաժեշտ է, որպեսզի ֆիզիկական անձիք կարողանան դառնալ վարկային ընկերության հաճախորդ առանց մասնաճյուղ այցելելու՝ ռիսկի չենթարկելով սեփական եւ շրջապատողների առողջությունը: Տեսանույնականացումն անցնելուց հետո հաճախորդները կկարողանան օգտվել ցածր ռիսկային ֆինանսական ծառայություններից՝ բանկային հաշիվներ եւ դրանց կից քարտեր, ինչպես նաեւ անձնավորված էլեկտրոնային դրամապանակներ: Երկուսի դեպքում էլ դրանց սահմանը չպետք է գերազանցի 600 000 ռուբլին: Ռուսաստանում արդեն իսկ գոյություն ունի Միասնական կենսաչափական համակարգը, որը հնարավորություն է ընձեռում քաղաքացիներին բանկերում հեռահար անցնել նույնականացում եւ հաճախորդ դառնալ: Սակայն, ինչպես նշվում է նամակում, այդ համակարգում առկա գրանցման մակարդակը թույլ չի տալիս համարել այն հեռահար նույնականացման համընդհանուր հասանելի մեթոդ: «Տեսակապի օգտագործմամբ նույնականացումն արդեն լայն տարածում ունի համաշխարհային պրակտիկայում, այդ թվում՝ Իսպանիայում, Ավստրիայում, Գերմանիայում, Շվեյցարիայում, Իսրայելում, Էստոնիայում, Մեծ Բրիտանիայում, Լեհաստանում եւ լիովին համապատասխանում է FATF-ի (Financial Action Task Force) պահանջներին»,- նշված է նամակում: «Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 10145