
Image by: https://www.qorusglobal.com/

Smart Subscriptions goes beyond basic management functions, offering additional features such as individual spend analysis, expenditure categorisation, and personalised offers. By leveraging Mastercard’s Subscriptions Control solution, Smart Subscriptions allows consumers to easily cancel, pause, and resume their subscriptions as needed.
According to a Mastercard survey, there is significant interest among consumers in tools that facilitate subscription management, with 73% expressing interest in such a solution.
Currently undergoing pilot testing in the U.S., the offering is poised to bridge the gap between comprehensive subscription management and personalised banking experiences.
It is expected to be rolled out in additional markets later this year.
The partner of Fintech section is

Last news
25.04.2025 | 16:36 News
25.04.2025 | 10:27 News
Byblos Bank Armenia to join Career City Fest with unique concept
23.04.2025 | 15:44 News
23.04.2025 | 15:10 Articles
“Armenia is emerging as a new destination for hospitality investment”
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: