Սոցիալական եւ բնապահպանական խնդիրները հայտնվում են գործարարների ուշադրության կենտրոնում ոչ միայն հանուն բրենդի կառուցման, այլեւ ֆինանսական շահից ելնելով:Այս մասին են վկայում Գրանթ Թորնթոնի Միջազգային գործարար զեկույցի (IBR) արդյունքները, որոնք ստացվել են 34 երկրների 2 500 գործարարների շրջանում անցկացված հետազոտության հիման վրա: Այժմ ավելի մեծ թվով ընկերություններ են պատրաստում կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության (ԿՍՊ) հաշվետվություններ, եւ գործարարների մեծամասնությունը կարծում է, որ դրանք պետք է ներկայացնել ֆինանսական հաշվետվությունների հետ համատեղ: IBR-ի արդյունքները վկայում են, որ ամբողջ աշխարհում ԿՍՊ խնդիրներին կարեւորություն տալու հիմնական շարժառիթը ծախսերի կառավարումն է: Այսպես է կարծում հարցվածների 67%-ը, 2011թ-ին այդ ցուցանիշը կազմել էր 56%: Շարժառիթների ցանկում հաջորդում են՝ սպառողների շրջանում պահանջարկի պահպանումը (64%) եւ ԿՍՊ գաղափարի նկատմամբ ունեցած հավատը (62%): Գործարարների 68%-ը, որպես վերջին 12 ամիսներին կատարված համար մեկ ԿՍՊ միջոցառում, մտաբերել է համայնքների կարիքների համար կատարած նվիրատվությունները եւ բարեգործությունները: Հարցվածների 65%-ը նշել է նաեւ, որ ԿՍՊ միջոցառումների շնորհիվ իրենց ընկերությունները բարձրացրել են էներգիայի սպառման կամ թափոնների ոչնչացման արդյունավետությունը: ԿՍՊ հաշվետվություններ ներկայացնող ընկերությունների թիվն ավելանում է: Մասնավորապես, ըստ Գրանթ Թորնթոնի հետազոտության, ներկայումս ամբողջ աշխարհում ընկերությունների միայն մեկ երրորդն է (31%) ԿՍՊ գործունեության վերաբերյալ հաշվետվություններ ներկայացնում ֆինանսական հաշվետվությունների հետ միացյալ կամ առանձին: Սակայն գործարարների եւս 26%-ը նախատեսում է ԿՍՊ հաշվետվություններ ներկայացնել առաջիկա 5 տարիների ընթացքում: Ընդհանուր առմամբ, հարցվածների 57%-ը գտնում է, որ ԿՍՊ գործունեության հաշվետվությունը պետք է ներկայացնել ֆինանսական հաշվետվությունների հետ համատեղ: Tweet Դիտում՝ 4214