AmCham-ը մտահոգություն է հայտնել նոր սերնդի ՀԴՄ-ների վերաբերյալ

30.10.2013 | 13:32 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Ամերիկայի առեւտրի պալատը Հայաստանում (AmCham) այսօր հանդես է եկել հայտարարությամբ Հայաստանում նոր սերնդի հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների ներդրման վերաբերյալ:  

Հայտարարության մեջ, մասնավորապես, ասված է.

«Ամերիկայի առեւտրի պալատը Հայաստանում իրավաբանական անձանց միությունը (ՀԱԱՊ), որը միավորում է Հայաստանում միջազգային եւ տեղական կապիտալով գործող տարբեր ոլորտների ավելի քան 100 կազմակերպությունների, իր մտահոգությունն է հայտնում այն փաստի վերաբերյալ, որ համաձայն ՀՀ կառավարության 846-Ն որոշման հավելված 1-ի նոր սերնդի հսկիչ-դրամարկղային մեքենաներին (ՀԴՄ) ներկայացվող տեխնիկական պահանջների, ինչպես նաեւ նոր սերնդի ՀԴՄ-ների կիրառման  պարտադիր ժամկետները սահմանելու մասին 968-Ն ՀՀ կառավարության որոշման, 2013 թվականի նոյեմբերի 1-ից ՀԴՄ-ների կիրառումը դառնալու է պարտադիր ավելացված արժեքի հարկ վճարողների եւ այն հարկ վճարողների համար, որոնց կողմից «Ներմուծում ազատ շրջանառության համար»  մաքսային ռեժիմով ՀՀ ներմուծված ապրանքների մաքսային արժեքը հանրագումարով կազմելու է 10 մլն ՀՀ դրամ եւ ավելին:

Մտահոգում է նաեւ այն փաստը, որ նոր սերնդի ՀԴՄ-ները, որոնք արժեն 369,600 դրամ, կարող են ձեռք բերվել միայն մեկ կազմակերպությունից («Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների ներդրման գրասենյակ» պետական ոչ առեւտրային կազմակերպություն):

ԱԱՀ վճարողների խմբի մեջ են ներառվում նաեւ փոքր շրջանառություն ունեցող կազմակերպություններ, որոնք «Շրջանառության հարկի մասին» ՀՀ օրենքի 4.3.4-րդ հոդվածի համաձայն չեն կարող հանդես գալ որպես շրջանառության հարկ վճարողներ:

Այս պայմաններում թիրախային գոտում կարող են հայտնվել ԱԱՀ վճարող, սակայն  փոքր եւ միջին (այսուհետ՝ ՓՄՁ) ձեռնարկությունները: Տվյալ կազմակերպությունների կողմից նման արժեքով ՀԴՄ-ի ձեռք բերումը հանդիսանում է լրացուցիչ չնախատեսված ծախս, որը կարող է կործանարար լինել այդ տնտեսավարողի համար»:

Ամերիկայի առեւտրի պալատը Հայաստանում խնդրել է

- մեկնաբանություններ տրամադրել բարձրացված հարցերի շուրջ;

-  հարկ վճարողներին տրամադրել առնվազն 8 ամիս ժամանակ նոր սերնդի ՀԴՄ-ները ներմուծող միակ կազմակերպությունից գնելու կամ այլ՝ ավելի մատչելի տարբերակներ որոնելու համար;

- հստակեցնել թե արդյո՞ք նոր սերնդի ՀԴՄ-ների կիրառումը պարտադիր է հանրային սննդի օբյեկտների համար, ովքեր վճարում են հաստատված չափով արտոնագրային վճարներ;

 - տրամադրել տեղեկություն հարկ վճարողներին նոր սերնդի ՀԴՄ-ների արժեքի գնագոյացման վերաբերյալ;

- նոր սերնդի ՀԴՄ-ների վաճառքի հնարավորություն ընձեռել նաեւ այլ ընկերությունների, որոնք կստեղծեն համապատասխան մրցակցային միջավայր:

Ամերիկայի առեւտրի պալատը Հայաստանում հայտարարել է, որ «նոր սերնդի ՀԴՄ-ների վաճառքը նույն արժեքով  թե խոշոր եւ թե ՓՄՁ- ների համար անընդունելի է` հաշվի առնելով ՓՄՁ-ների գնողունակությունը»:

Դիտում՝ 3568
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW