Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի «Բանկորոշիչ» սոցիոլոգիական հետազոտության տվյալներով, ավանդ ներդնելու համար հարցվածները նախընտրել են հիմնականում հետեւյալ բանկերը` ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ (14%), ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ (11%), Յունիբանկ (9%), Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան (9%) եւ Հայէկոնոմբանկ(8%):Հարցվածների կարծիքով, ավանդ ներդնելու համար ամենակարեւոր նախապայմանը բարձր տոկոսադրույքներն են, ինչպես նաեւ բանկի հուսալի եւ վստահելի լինելը: Մեծամասնություն են կազմում ՀՀ դրամով ներդրված ավանդները (69%):Ավանդի ներդրման համար «6 ամսից 1 տարի» ժամկետը ամենանախընտրելին է հարցվածների համար` 43%, երկրորդ նախընտրելի ժամկետը «1-ից 3 տարին» է`20%:Սպառողական վարկերի տրամադրման տեսանկյունից առաջին տեղում է Ինեկոբանկը (41%), որին հետեւում են ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿԸ (10%) եւ Յունիբանկը (10%): Հարցվածների 55%-ը նշել է, որ ապառիկի միջոցով գնում կատարելիս բանկի ընտրությունը իրենք չեն որոշել, այլ խանութը: Մոտ 80%-ի կարծիքով, ապառիկի ձեւակերպումը եղել է շատ դյուրին:Այս տվյալները ստացվել են «Բանկորոշիչ» մոնիթորինգային ծրագրի վեցերորդ հետազոտության արդյունքներով, որն իրականացվել է 2012թ. հոկտեմբերին հեռախոսային հարցումների միջոցով: Հարցմանը մասնակցել է 800 մարդ: Ծրագիրը հնարավորություն է տալիս բացահայտել բանկերի վարկանիշները, բանկային համակարգի ընկալումները եւ գնահատել բանկային ծառայությունները: Tweet Դիտում՝ 17126