Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի «Բանկորոշիչ» սոցիոլոգիական հետազոտության տվյալներով, հարցվածների մեծամասնությունն օգտվում է Ինեկոբանկի ծառայություններից (24%):«Ո՞ր բանկի ծառայություններից եք օգտվում» հարցին ի պատասխան հաճախ են նշվել նաեւ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ (21%), Յունիբանկը (21%), Արդշինինվեստբանկը (18%), Հայէկոնոմբանկը (16%) եւ ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ-ը (15%):Հարցման արդյունքներով, ամենաքիչը օգտվում են Արմսվիսբանկի, Մելլաթ Բանկի եւ Բիբլոս Բանկ Արմենիայի ծառայություններից:Բանկային ծառայություններից առավել հաճախ օգտվում են տարադրամի փոխանակման, կոմունալ վճարումներ կատարելու, քարտային ծառայությունների, արտերկրից գումար ստանալու եւ փոխանցումներ կատարելու համար: Բանկային ծառայություններից համեմատաբար քիչ պահանջարկ ունեն հիփոթեքային, բնակարանի վերանորոգման, ավտոմեքենա գնելու համար տրամադրվող վարկերը:Բանկերի ընտրության չափանիշներում գերակշռում են բնակավայրին մոտ գտնվելը(43%), ընտրություն կազմակերպության կամ բուհի կողմից (29%) եւ ընտրություն խանութի կողմից (16%):Միաժամանակ, հարցվածների գնահատականներով, կատարյալ է այն բանկը, որը կունենա սպասարկման բարձր որակ եւ կտրամադրի ցածր տոկոսադրույքներով վարկեր, կունենա ծառայությունների բազմազանություն, դրամական փոխանցումների ճկունություն եւ հուսալի ավանդներ:Այս տվյալները ստացվել են «Բանկորոշիչ» մոնիթորինգային ծրագրի վեցերորդ հետազոտության արդյունքներով, որն իրականացվել է 2012թ. հոկտեմբերին հեռախոսային հարցումների միջոցով: Հարցմանը մասնակցել է 800 մարդ:Ծրագիրը հնարավորություն է տալիս բացահայտել բանկերի վարկանիշները, բանկային համակարգի ընկալումները եւ գնահատել բանկային ծառայությունները: Banks.am-ը առաջիկա օրերին կներկայացնի հետազոտության այլ մանրամասներ: Tweet Դիտում՝ 6586