Երեւան: Մեդիամաքս: Այսօր Երեւանում մեկնարկել է “Մարքեթինգի մեծ շաբաթը”, որի շրջանակներում Հայաստան կայցելի եւ դասախոսություններով հանդես կգա մարքեթինգի “գուրու” Ֆիլիպ Կոտլերը:Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայի նախագահ Արամ Նավասարդյանն ասել է, որ այցի ընթացքում պրոֆեսոր Կոտլերը հանդես կգա դասախոսությունների շարքով` ուղղված տարածաշրջանային կազմակերպությունների միջին եւ ավագ մենեջերներին, ղեկավարներին, տնօրեններին եւ ուսանողներին:Պատասխանելով Մեդիամաքս-ի հարցին` Արամ Նավասարդյանն ասել է, որ նախատեսված բոլոր ֆորումների ընթացքում Ֆիլիպ Կոտլերը կներկայացնի նոր “Մարքեթինգ 3.0” հայեցակարգը, իսկ դասախոսությունների բոլոր մասնակիցները “Կոտլեր Իմփեքթ” ընկերության կողմից կստանան վկայագրեր:Նրա խոսքով, դասախոսություններին մասնակցության հայտեր են ստացվել Իրանից, Վրաստանից, Ուկրաինայից, Ռուսաստանից, Թուրքիայից, եվրոպական մի շարք երկրների ուսանողներից, գործարարներից եւ մարքեթինգային ընկերությունների ղեկավարներից:“Կոտլեր Իմփեքթ” ընկերության մենեջեր Ֆահիմ Կիպրիան էլ ասել է, որ Ֆիլիպ Կոտլերը մեծ ոգեւորությամբ է սպասում Հայաստան իր այցին:“Հայաստանը աճող շուկա է եւ իրենից հետաքրքրություն է ներկայացնում մարքեթինգի մասնագետների համար: Սովորաբար Կոտլերի դասախոսությունները մեկօրյա են լինում, սակայն այստեղ նա անցկացնելու է 4 օր` դասախոսություններից զատ հանդիպումներ ունենալով ՀՀ նախագահի, վարչապետի եւ նախարարների հետ”,- ասել է Կոտլերի ներկայացուցիչը:“Ֆիլիպ Կոտլերը Հայաստանում-11.11.11” նախագծի ղեկավար Արմեն Սարգսյանն էլ ասել է, որ ծրագիրը չի ավարտվելու Կոտլերի այցով եւ շարունակական է լինելու: Նրա խոսքերով, Հայաստան կայցելեն մարքեթինգի բնագավառում աշխարհահռչակ այլ մասնագետներ, հայերեն կթագմանվի “Մարքեթինգի սկզբունքներ” գիրքը: Tweet Դիտում՝ 5039