“Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստանը” ներկայացրել է ինտերնետային բանկային ծառայությունը

15.09.2009 | 13:03 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան /Մեդիամաքս/. “Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստանը” այսօր ներկայացրել է ինտերնետային բանկային համակարգի նոր ծառայությունը:

Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ-ը, այսօր Երեւանում կայացած մամլո ասուլիսում բանկի գլխավոր գործադիր տնօրեն Թիմ Սլեյթերը նշել է, որ ծառայությունը գործում է հուլիսի 1-ից եւ արդեն ունի 900 հաճախորդ: Նա ընդգծել է, որ մինչեւ տարեվերջ հաճախորդների թիվը կհասնի 3 հազարի: 

Թիմ Սլեյթերը նկատել է, որ ծառայության գործարկման համար “Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստանը” ներդրել է $2 մլն: Նրա խոսքերով, ինտերնետային բանկային նոր ծառայությունը հաճախորդներին թույլ է տալիս կառավարել իրենց հաշիվները` գտնվելով երկրի սահմաններից դուրս: Համակարգի ներդրման արդյունքում բանկի կայքի այցելուների թիվը զգալիորեն աճել է` կազմելով ամսական 15 հազար: 

Ինչպես նշել է Թիմ Սլեյթերը, նոր ծառայության ներդրումը բանկի զարգացման հերթական փուլն է: Նա հիշեցրել է, որ 1996 թվականին “Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստանը” Հայաստանում առաջին անգամ ներդրեց բանկոմատ, իսկ ավելի ուշ ներկայացրեց հեռախոսային բանկային ծառայությունը: 

Դիտում՝ 13926
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW