«Սթարի» բիզնեսի վերակազմակերպումը ենթադրում է մարքեթինգային ծրագրերի նորացում

20.08.2009 | 13:55 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան /Մեդիամաքս/. «Սթար» սուպերմարկետների ցանցի բիզնեսի վերակազմակերպումը ենթադրում է ռազմավարական մարքեթինգային ծրագրերի նորացում:

Ինչպես այսօր ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ-ին հայտնել են «Սթարի» մամլո ծառայությունում, միջազգային չափանիշների հիման վրա բիզնեսի ծավալուն վերակազմակերպման նպատակը զարգացման որակապես նոր մակարդակի ապահովումն է:

«Սթար» սուպերմարկետների ցանցի նոր ռազմավարությունը կառուցվելու է առեւտրի երեք կարեւոր գործոնների յուրահատուկ համակցության հիման վրա. ցածր գներ, օպտիմալ տեսականի եւ ծառայությունների եվրոպական մակարդակ: Դրա հիմնական նպատակն է լինելու գնորդի առավելապես բավարարելը: Մեր ցանցը միշտ շեշտը դրել է տարբեր սոցիալական խմբերի գնորդների համար իր ծառայությունը հասանելի դարձնելու վրա` ցածր եկամուտ ունեցող սպառողներից մինչեւ միջինից բարձր եկամուտ ունեցողները: Ընկերության ծրագրերից է թիրախային լսարանի մոտ նման համբավի ամրապնդումը` գնորդների բոլոր խմբերի շահերի պաշտպանության վրա կենտրոնանալու եղանակով»,- նշել է ցանցի գործադիր տնօրեն Վահան Քերոբյանը:

 

Դիտում՝ 13440
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai