Երեւան /Մեդիամաքս/. Այսօր Երեւանում ընթանում է “Ներդրողների հետ հարաբերությունների կառավարումը” Հայաստանում առաջին սեմինարը: Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄՍՔՍ-ը, սեմինարի բացմանը “ՆԱՍԴԱՔ ՕԷՄԷՔՍ Արմենիա”-ի գլխավոր տնօրեն Արմեն Մելիքյանն ասել է, որ ներդրողների հետ հարաբերություններն ազդում են ընկերության շուկայական գնի վրա` նշելով, որ “արժեթղթի գինը ներդրողների վերաբերմունքն է թողարկողի նկատմամբ”: Սեմինարի ընթացքում “Գործընկերներ հանուն ֆինանսական կայունության” ծրագրի տնօրեն Ջեֆրի Մազուլոն ներկայացրել է ներդրողների հետ հարաբերությունների (Investor relations – IR) կազմակերպման համեմատական վերլուծությունը Հայաստանի եւ այլ երկրների թողարկողների ինտերնետային կայքերի միջոցով: Հաշվետվության համաձայն, ըստ ինտերնետային կայքերում կորպորատիվ կառավարման վերաբերյալ տվյալների ներկայացվածության` հայ թողարկողները զիջում են Եվրոպական Միության նոր անդամների իրենց գործընկերներին, սակայն գերազանցում են ուկրաինացիներին: Նա նշել է թողարկողների կայքերում վարչության եւ դիտորդ խորհրդի անդամների ցանկի, նրանց լուսանկարների, կենսագրական տվյալների, պարտավորությունների, ինչպես նաեւ վարչության եւ դիտորդ խորհրդի անդամներին պատկանող բաժնետոմսերի մասին տեղեկատվության առկայության ցանկալի լինելը: ՀՀ Կենտրոնական բանկի ֆինանսական վերահսկողության վարչության կորպորատիվ ֆինանսների բաժնի ավագ տեսուչ Նարեկ Խուբլարյանը ներկայացրել է ԿԲ-ի պահանջները թողարկողների կողմից տեղեկատվության բացահայտման նկատմամբ: Սեմինարի ընթացքում ներկայացվել է նաեւ IR կառավարման միջազգային փորձը: Սեմինարի նախաձեռնողներն են “ՆԱՍԴԱՔ ՕԷՄԷՔՍ Արմենիա” ֆոնդային բորսան եւ ԱՄՆ Զարգացման միջազգային գործակալության (USAID) “Գործընկերներ հանուն ֆինանսական կայունության” (Partners for Financial Stability) եւ Արեւելք–Արեւմուտք կառավարման ինստիտուտի (East–West Management Institute) ծրագրերը: Tweet Դիտում՝ 13906