Երեւան /Մեդիամաքս/. “ԱրմենՏել” ընկերությունը (Beeline ապրանքանիշ) սկսել է նախապատրաստել ցանցը ամանորյա տոների ծանրաբեռնվածության պայմաններում աշխատելուն: Ինչպես ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ-ին տեղեկացրել են “ԱրմենՏելի” մամոլ ծառայությունում, ընկերությունում ձեւավորվելու են հերթապահ խմբեր, հատուկ ռեժիմով աշխատելու են Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների տնօրինությունը եւ Հաճախորդների սպասարկման ծառայությունը: “ԱրմենՏելի” տեղեկատվական տեխնոլոգիաների գծով տնօրեն Գալինա Մաշկովայի խոսքերով, նախատեսվում է կրկնակի ավելացնել ընկերության SMS-կենտրոնի թողունակությունը: “Հատուկ ուշադրություն է հատկացվելու Հայաստանի այն տարածքների տեխնիկական սպասարկմանը, որտեղ նախատեսվում են զանգվածային տոնակատարություններ: Անհրաժեշտության դեպքում կատարվելու են միջազգային թրաֆիկի հավելյալ գնումներ: Beelineը ձգտում է անխափան աշխատել ամանորյա գիշերը”,- շեշտել է Գալինա Մաշկովան: “ԱրմենՏելի” տվյալներով, ամանորյա գիշերը կատարվող հեռախոսազանգերի թիվը սովորական օրերի համեմատ ավելանում է մոտ կես միլիոնով, իսկ ուղարկված sms հաղորդագրությունների քանակը` 60%-ով: Tweet Դիտում՝ 8331